|
Robotstøvsuger Cleanmate s400? |
Besvar |
Forfatter | |
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Oktober-2018 kl. 12:55 |
Hej
Vi har i år fået mulighed for at vælge en robotstøvsuger i firmajulegave. Det er en Cleanmate s400 Vi har ikke behov for alt det lir de dyrere har og den skal faktisk kun drøne rundt og fikse vores køkkenalrum en gang om dagen. Er der nogen der har erfaring med denne?
|
|
ClaraM
Ny bruger Oprettet: 02-Januar-2019 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Bardel
Nu kan jeg se at dit indlæg er ved at være et par måneder gammelt, men synes nu alligevel at jeg lige vil kommentere på dit spørgsmål. Jeg har selv investeret i en Cleanmate S400, og er meget glad for den. Vi brugt vores siden i foråret og købte den hos Wupti. Den er super godt og kan klart anbefales. Faktisk så stødte jeg på den da jeg så at den var blandt testvinderne hos Testsektionen. Håber det var svar nok på dit spørgsmål.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |