|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
Umiddelbart ser det ud som om den koster ca 3000kr på nettet(www.nettobuild.dk), mens den koster 3700 i f.x. Elgiganten.
|
|
![]() |
|
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Jeg har også set den til 3.000 hos Wupti.com. Men her kan man købe en "home base". Følger der ikke en med i pakken? |
|
![]() |
|
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
har både en Roomba 560 og en 530, samt en scooba 560´eren kører på første sal hver dag, og den klarer jobbet perfekt, skal tømmes cirka en gang om ugen, jeg synes den klarer tingene perfekt, det er sjældent den sidder fast nogen steder, som regelt kun hvis min 3åriges legetøj er blevet efterladt, den hader lego-klodser (SMIL)
530´eren kører på anden sal 3 gange om ugen, og performer lige så godt som 560´eren, den eneste forskel på de 2 er at 530´eren ikke kan tidsprogrammeres. har også en scooba gulvvasker, som kører en gang om ugen, den virker rimeligt godt, dog kan den ikke komme helt ud i hjørnerne, som roombaerne kan , da de har roterende børster som kan nå ude i hjørnerne, men scoobaen gør et hæderligt arbejde med at vaske gulv, bruger almindeligt ajax fortyndet med vand, og det virker perfekt, jeg skal nok fylde den op 2 gange før den har vasket cirka 40 kvm gulv, men det er ok. har også en roomba SE, den er dog til salg, da jeg ikke har brug for den mere. mvh Carsten |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Tror efterhånden også tiden er kommet til, at vi skal have en Roomba, men hvor køber man en sådan? Har tidligere kigget på sug.dk, men kan det gøres billigere? |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Darking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-December-2003 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Altså elgiganten har 560 modellen til 2969kr. den er dog noget dyrere i deres butikker hvor den ligger på næsten 3800kr. |
|
What We Do In Life Echoes In Eternity
Pioneer LX508D(kalibreret), Yamaha RX-V650, Playstation 3, DLS R66. |
|
![]() |
|
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Den koster 2989 hos Wupti.com
Man kan købe en home-base som tilbehør. Men sådan en følger der vel med ? |
|
![]() |
|
![]() |
Var der nogle, der sagde fælleskøb?
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg har ikke penge lige nu, desværre. Men tvivler også på, at der er ret meget at spare ved et fælleskøb.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
Husk der bliver bedre tid til at leje med det sjove tv/musik udstyr, hvis rengøringen klarer sig selv. I USA kan den købes for under 1500kr, så vil tro de danske priser stadig er lidt høje. Jeg er selv med på sådan en fætter. |
|
![]() |
|
mchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Hvis vi kan få det til en "USA"-pris så vil jeg da også overveje om ikke vi skal have sådan en fætter :-) |
|
Pioneer vsx 1016
Philips PF9731D SonyPS3 Panasonic TH-37PX70 4 stk. podspeakers Gale 10" sub 2 stk. Dali Concept 8 Dali Motif KISS VR-558 Nintendo WII |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Jeg og især kæresten er også på Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
jesper-s ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej alle sammen.
Jeg kom tilfældigvis forbi jeres interessante tråd her, og ville blot præsentere mig selv. Jeg kommer fra www.roboteksperten.dk, som netop sælger de modeller i omtaler her i tråden, og derfor er jeg da glad for at høre om jeres erfaringer. I må endelig bare prikke til mig, hvis i skulle have nogle sprøgsmål eller hvis der er andet jeg kan være behjælpelig med. Tjek også den spritnye: Roomba 580. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |