|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() Sendt: 26-Februar-2009 kl. 00:16 |
|
Hej alle. Da jeg er blevet helt forelsket i Rockband søger jeg nu en internetbutik som vil sende amerikanske spil til DK. RB2 findes kun i USA nemlig til PS3 (sjovt nok findes det til Xbox360 i DK). Nogen forslag, har søgt lidt, dog uden held. |
||
![]() |
||
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
|
nåh, www.rockband.com sender kun til US & canada :( Help! Redigeret af Losty - 26-Februar-2009 kl. 00:57 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
|
![]() |
||
BumBum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Eller amazon.co.uk
|
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
videogamesplus.ca er udemærket jeg har købt derfra flere gange. Levering er hurtig. Ca. 4 hverdage selvom det er fra Canada. Du skal dog være opmærksom på, at du kan risikere told, da det ligger uden for EU. Jeg er dog selv sluppet indtil videre, personligt tror jeg ikke risikoen er særligt stor. Du skal også være opmærksom på, at køber du en US ( NTSC ) udgave af spillet, kan du højest sandsynligt ikke downloade ekstra materiale fra EU storen, men er tvunget til at bruge US storen. |
||
![]() |
||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
|
Den rockband udgave til 19 dollar kan den køre uden problemer på vores Wold tour guitar Hero instrumenter?
|
||
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for inputs. Klondike, har du nogen anelse om de sange jeg har downloadet via Rockband1, kan exportes til RB2 selvom det er en US edition? Jeg har oprettet en US account så det er no prob.
|
||
![]() |
||
Rc-Freak88 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
|
tyros1 / FAAR
Den du har set er ikke rock band. Det er rock revolution som er noget andet. Det er også ældre. Du må godt købe rockband 2 istedet... ![]() Redigeret af Rc-Freak88 - 26-Februar-2009 kl. 14:29 |
||
NEC HT410
Readleaf Lærred PS3 40 GB GTA IV, Guitar hero 3, FIFA 09, Guitar Hero World Tour m. Trommer |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
|
Jeg har handlet der mange gange over en årrække, og er endnu ikke blevet fanget. Jeg vil også kategorisere faren som meget lille.
Ja, jeg kunne i hvert fald ikke bruge overførselsnøglen fra den danske butik, så jeg kom lige til at betale for den to gange ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
okay :) Kan man godt spille de DLC sange jeg har hentet igennem RB1 i RB2? Har jo købt for +200krs sange så det ville være lidt diller hvis man ikke kunne spille dem igennem RB2
|
||
![]() |
||
Charlemagne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Du vil godt kunne spille dine DLC-sange i RB2, selvom de er købt i RB1. Men igen, det kræver at det er samme DLC-udgave - hvis du vil være sikker på at kunne spille dem, skal du derfor vente på Europa-udgaven af RB2. Jeg er selv én af dem, der venter... I forrige uge fik jeg svar fra distributøren EA om, at de ikke havde nogen fast leveringsdato på spillet, blot at det var udsat. Onde tunger siger, at Microsoft har givet Harmonix en stor pose penge for at holde det eksklusivt på Xbox i Europa et stykke tid endnu. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det er sgu lidt træls, eftersom jeg både har en PS3 og Xbox, så det skulle jeg bare ha vidst da jeg købte det :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |