|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
roflerne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
![]() Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 19:56 |
Hej!
Så blev det min tur til at poste et par billeder af mit setup efter mit nyeste indkøb. Reciever: Marantz SR6006 Højtalere: 4 x B&W DM601 S3 Center: B&W LCR3 Subwoofer: B&W ASW610 TV: Samsung PS50C7705 TV Ophæng: Vogels EFW 8305 NAS: Synology 710+ Alt musik er blevet rippet til enten ALAC eller mp3 alt efter hvor godt et album det er. Musikken har jeg liggende på min NAS server, og bliver streamet til min receiver via netværket. Jeg har også lagt alle mine DVD film ned på min NAS. På NAS'en er der installeret Plex media server og på mit TV har jeg så installeret Plexforsamsung, det gør at jeg kan browse og streame alle mine film direkte på TV uden nogen form for boks eller andet tilbehør. Det fungere perfekt, jeg vil dog stadig ud og have fingrene i en MacMini således at jeg kan benytte min iPhone som remote. også til det vigtigste, billederne! Receiver: NAS med dertilhørende DYI lysdæmpning TV Ophæng Hele setup'et Closeup af Plex på TV'et Closeup af Sub Redigeret af roflerne - 10-Oktober-2011 kl. 21:01 |
|
Mvh Martin
------------------------------- Samsung PS50C7705 |
|
![]() |
|
roflerne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Closeup af højtaleren
Closeup af center Det var så det hele, undskylder for det spænder over 2 posts, men kunne ikke få lov til at skrive mere i den første. - Martin Redigeret af roflerne - 10-Oktober-2011 kl. 21:02 |
|
Mvh Martin
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() |
Det ser sgu godt ud Martin.
Og endnu engang tillykke med den nye, lækre receiver ![]() |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
Kan ikke se billeder, kun et rødt kryds.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ingen problemer med at se dem, kan du heller ikke se dem hvis du trykker på dette link http://martinhartvig.com/rekodere/1.JPG |
|
Mvh Martin
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() |
Flot setup
![]() Hvad havde du af receiver før? Synes den nye Marantz er fin : )
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() |
men lige et kabelbakke under tvet så du får samlet alle kabler og skjult. ja, så kører det bare : )
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
![]() |
Havde en 7år gammel Denon 1604, så det er noget af en opgradering. Der kommer til at stå ting på den tomme hylde, så man kommer ikke til at kunne se kablerne, heldigvis. Redigeret af roflerne - 11-Oktober-2011 kl. 12:17 |
|
Mvh Martin
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() |
Skal du ikke have den rigtige centerhøjttaler?!?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu spørg jeg måske dumt, men hvad den rigtige centerhøjtaler? :D |
|
Mvh Martin
|
![]() |
|
b4de4nd ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
kan plex afspille fra en usb harddisk eller er det kun til nas drev ? og kan den afspille sbs 3d film eller 3d iso film ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |