|
Rogue One |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2016 kl. 14:11 |
Jeg så den i går i IMAX.
Det er en flot film med masser af effekter, men den skuffede mig og er slet ikke på niveau med The force awakens. Uden at alsløre for meget, så synes jeg der er for meget action og for lidt fortælling.... Hvad synes i andre?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er nogle ret uheldige CGI karakterer i filmen, som ødelagde det lidt for mig. Der var også ret mange af de klip de bruger i traileren som slet ikke var i filmen?!? Én med Vader, Tie-fighteren foran Jyn og en af strandscenerne manglede helt, men de har været i flere af trailerne.
Jeg synes heller ikke historien hang helt sammen, men det var ok. Konen faldt lidt i søvn omkring en time inde i filmen... |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg var også ved at falde i søvn under nogle af de langstrakte kampscener. Specielt der hvor der i lang tid blev klippet gennem 2 handlingforløb, sikkert for at skabe suspense. Det var bare langturkkent og kedeligt.
Det er virkeligt ærgeligt. Der var masser af kakakterer som alle havde spændende og baggrunde, som det kunne have være spændende at uddybe. Både for filmens og for hele franchisens skyld. I stedet blev det hele fyldt op med store cgi-kampscener.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Så den fredag aften med konen i biografen i Hammel.
Vi kigge på hinanden da den vat slut - ja, det er en god film, meeeen der er noget op til forrige års the force awakens. Der var mange ting der er "utroligt dumme" i forhold til, hvordan ting normalt ville være bygget op. Klaus |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Rouge er en type kosmetik typisk kvinder putter på kinderne.
|
|
![]() |
|
Jeg tror jeg er blevet misforstået lidt mht til CGI. Jeg synes skam den er ganske fremragende lavet, men jeg syntes også at specielt kampscenerne fyldte alt for meget. Jeg ville hellere have haft mere historiefortælling i stedet.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
flemmingkirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Er det ikke 6 og 7 der bindes sammen?
|
|
Flemming Kirk
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Nej, den ligger lige inden episode IV (den første film fra 1977)
Klaus Redigeret af KlausDM - 19-December-2016 kl. 19:08 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Fejl
Redigeret af Davidp - 19-December-2016 kl. 10:17 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Rogue One foregår imellem episode 3 og 4. Enig i at den historiemæssigt ikke overgår de andre film, men anthology filmene skal man nok bare tage for hvad de er, og ikke forholde sig til dem i det store perspektiv, om man vil. Fede effekter, godt lavet, god action i Starwars universet. Jeg synes at den var pengene og tiden værd. Redigeret af Davidp - 19-December-2016 kl. 10:17 |
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Syntes da bestemt også den er godkendt, og binder fint historierne sammen, uden at trække det i langdrag :)
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Jeg tror, at det helt korrekte at sige ville være, at Rogue One ligger tidmæssigt *lige før* "Episode IV: A New Hope" (den originale "Star Wars" film fra 1977). På det tidspunkt er der siden "Episode III: Revenge of the Sith" gået omtrent 19 år.
Og jeg synes personligt, at filmen holder hele vejen. Endda mere end "Episode VII: The Force Awakens", som jeg ellers anser for at være en udmærket film. Jeg er også imponeret over Tarkin, på trods af, at man kan se, at der er tale om CGI. Leia vil jeg ikke udtale mig om, da vi ser "hende" for lidt. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |