|
Rogue One |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ift. Force Awakens, så fik jeg ikke følelsen af, at de karakterer man følger var et team. I Awakens formår Disney at binde nøglepersonerne sammen, så det virker som om de virkelig er sammen om et større formål. I Rogue One er det ligesom blot karakterer, som er klasket sammen og så ellers bare tosser rundt på må og få. Der er ikke rigtig noget øjeblik, hvor de "bonder" med hinanden og derfor virker det mere som om de bare får et lift på samme bus...
Jeg kunne virkelig godt have undværet Tarkin. Han kunne sagtens være puttet ind i en ligeså kort scene som Leia uden at han skulle spille så stor en rolle. Jeg er med på, at skuespilleren i sin tid har godkendt, at man "genopliver" ham, men bare fordi man kan, så er det ikke sikkert, at man bør. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
mrjocs ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2016 Status: Offline Point: 41 |
||
Efter min mening er den meget bedre end "the force awakenings".
Dejligt at komme væk fra de kendte karakterer og opleve Starwars fra et andet perspektiv!. mvh |
|||
mvh
|
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
||
Charming to the last. You don't know how hard I found it, signing the order to terminate your life ![]() På trods af talentløse stormtroopers og en lidt ulogisk tilvejebringelse af planerne over dødsstjernen synes jeg Rogue One var virkelig underholdende - den bedste Star Wars film siden den originale triologi. Og det var da en fed overraskelse at Govenor Tarkin var med i filmen, ligesom at det var herligt at se Darth Vader igen sparke røv. Fantastisk tie in slutning.
|
|||
![]() |
|||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
||
det er en disney film ....
|
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
||
Tarkin kender ikke sin egen rang? ![]() Det er selvfølgelig Grand Moff Tarkin. ![]() |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Ja, og...? De har også lavet Lincoln, Bridge of spies, Real Steel, Guardians of the galaxy, Avengers filmene, Captain America, Doctor Strange og mange andre underholdene film som filmsnobber sikkert elsker at hade...
|
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
||
Jo, jeg er blot beskeden
![]() |
|||
![]() |
|||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
||
Jeg savnede allermest musikken. Den var der bare ikke for mig. Sad klar på kanten af sædet da Lucasfilms logoet tonede frem, men hvor var temaet?!?! Var ret vild med det lettere omskrevne Star Wars tema fra traileren, men den var undladt. Bevares de havde da Imperial March med.. meeen..
Ellers fin film og godt bindeled der giver svar på nogle de de dumme ting der er blevet hakket ned på ned ved ANH og dødsstjernen |
|||
![]() |
|||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
||
Samme her. Det var lidt en flad fornemmelse ikke at få temaet - og de rullende tekster med forhistorie - med i Rouge One.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |