recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rogue One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rogue One

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 12:04
Ift. Force Awakens, så fik jeg ikke følelsen af, at de karakterer man følger var et team. I Awakens formår Disney at binde nøglepersonerne sammen, så det virker som om de virkelig er sammen om et større formål. I Rogue One er det ligesom blot karakterer, som er klasket sammen og så ellers bare tosser rundt på må og få. Der er ikke rigtig noget øjeblik, hvor de "bonder" med hinanden og derfor virker det mere som om de bare får et lift på samme bus...

Jeg kunne virkelig godt have undværet Tarkin. Han kunne sagtens være puttet ind i en ligeså kort scene som Leia uden at han skulle spille så stor en rolle. Jeg er med på, at skuespilleren i sin tid har godkendt, at man "genopliver" ham, men bare fordi man kan, så er det ikke sikkert, at man bør.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
mrjocs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Marts-2016
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrjocs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 12:05
Efter min mening er den meget bedre end "the force awakenings".

Dejligt at komme væk fra de kendte karakterer og opleve Starwars fra et andet perspektiv!. 

mvh

mvh
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2016 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg kunne virkelig godt have undværet Tarkin.
Charming to the last. You don't know how hard I found it, signing the order to terminate your life Wink

På trods af talentløse stormtroopers og en lidt ulogisk tilvejebringelse af planerne over dødsstjernen synes jeg Rogue One var virkelig underholdende - den bedste Star Wars film siden den originale triologi. Og det var da en fed overraskelse at Govenor Tarkin var med i filmen, ligesom at det var herligt at se Darth Vader igen sparke røv. Fantastisk tie in slutning.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2016 kl. 23:36
det er en disney film ....
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2016 kl. 23:43
Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Charming to the last. You don't know how hard I found it, signing the order to terminate your life Wink

På trods af talentløse stormtroopers og en lidt ulogisk tilvejebringelse af planerne over dødsstjernen synes jeg Rogue One var virkelig underholdende - den bedste Star Wars film siden den originale triologi. Og det var da en fed overraskelse at Govenor Tarkin var med i filmen, ligesom at det var herligt at se Darth Vader igen sparke røv. Fantastisk tie in slutning.

Tarkin kender ikke sin egen rang? Tongue

Det er selvfølgelig Grand Moff Tarkin. Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2016 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

det er en disney film ....

Ja, og...?

De har også lavet Lincoln, Bridge of spies, Real Steel, Guardians of the galaxy, Avengers filmene, Captain America, Doctor Strange og mange andre underholdene film som filmsnobber sikkert elsker at hade...
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2016 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Tarkin kender ikke sin egen rang? Tongue

Det er selvfølgelig Grand Moff Tarkin. Wink

Jo, jeg er blot beskeden Wink
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2016 kl. 21:29
Jeg savnede allermest musikken. Den var der bare ikke for mig. Sad klar på kanten af sædet da Lucasfilms logoet tonede frem, men hvor var temaet?!?! Var ret vild med det lettere omskrevne Star Wars tema fra traileren, men den var undladt. Bevares de havde da Imperial March med.. meeen..

Ellers fin film og godt bindeled der giver svar på nogle de de dumme ting der er blevet hakket ned på ned ved ANH og dødsstjernen
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2016 kl. 08:02
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Jeg savnede allermest musikken. Den var der bare ikke for mig. Sad klar på kanten af sædet da Lucasfilms logoet tonede frem, men hvor var temaet?!?! Var ret vild med det lettere omskrevne Star Wars tema fra traileren, men den var undladt. Bevares de havde da Imperial March med.. meeen..

Ellers fin film og godt bindeled der giver svar på nogle de de dumme ting der er blevet hakket ned på ned ved ANH og dødsstjernen
Samme her. Det var lidt en flad fornemmelse ikke at få temaet - og de rullende tekster med forhistorie - med i Rouge One.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu