recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Roku 2 xs - Dansk Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Roku 2 xs - Dansk Netflix

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tbang Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Oktober-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Roku 2 xs - Dansk Netflix
    Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 19:56
Jeg har set en Roku 2 xs på ebay, og er interesseret. Jeg ved den har en Netflix app. Spørgsmålet er bare om den vil kunne køre den danske udgave af Netflix, hvis jeg logger på med en dansk ip adresse? Kan den overhovedet køre med en dansk ip adresse eller virker det kun med unblock-us osv. Er der evt. nogen der har en Roku, der kunne teste det?

På forhånd tak
Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 10:15
Ja, jeg har sådan een. Kørte Netflix i går formiddags (feriedag) med dansk ip på min wifi (købt på ebay.co.uk). Netflix kommer op som App sammen med Amazon. Men så gik jeg ind i deres Channelstore. Når først man vælger noget, f.eks. 'Angry Bird', Weather, og whatever: så viser den efterfølgende kun 'My Channels'. Da Netflix ikke er i dansk Channelstore, kan man ikke få den på igen. Jeg prøvede at resette til 'factory setting'. Men det nulstiller ikke my Channel. Så nu er min roku2 ubrugelig til dansk netflix. Jeg mailede til support, og de skriver tilbage, at roku kun supporter canada, usa, m.m. Roku tager 48$ for netflix i usa, så det er vel sådan man skal forstå deres strid om markedet. Så jeg kan ikke anbefale roku2. Man kan det vist ikke undgå at nogen piller ved Channelstore. Ja, jeg kan altså godt ærgre mig. Ellers skal man over i noget unblocks US og alt det der.
Jeg kan anbefale enten wdtv gen. 3 eller køb en lille android 4.1 mini box fra Hongkong. Jeg kunne da installere Netflix player på min android mobil i går.
Til top
tbang Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Oktober-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 10:18
Tak for info beamer, så styrer jeg uden om Roku og leder videre efter en streamer. Har selv en Boxee Box, og der ser fremtiden heller ikke for lys ud.
Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:06
Måske kan jeg starte forfra med en ny roku-account på en anden e-mail. Det prøver jeg, og piller så ikke ved channelstore.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:10
Damn, havde ellers sat næsen op efter en Roku.
 
Fra min korte surfing virkede den til at være den mest omfattende streamer med hensyn til indhold, apps osv.
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu