|
Roku 2xs |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ka_n ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2012 kl. 11:54 |
Hej
Jeg har købt en Roku 2xs og har ændret router til at få DNS gennem Unblock US, alle mine enheder rammer fint Netflix men på Roku'en har jeg næsten ikke nogen kanaler at vælge i mellem og kan ikke se en netflix app. Er der nogen der har en idé hvad det kan være? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal hente kanalerne i deres kanalbutik.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Hej
Ja men det er kanal butikken der er halv tom, 10-15 kanaler i alt og intet der ligner Hulu,Netflix og lign. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12476 |
Er du sikker på at din Roku forbinder via den rigtige router?
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
|
![]() |
|
Ja jeg kan se på Roku ip'en på routeren hvor den spørger på un block us DNS ip. Jeg havde den godt nok aktiveret før jeg havde Un_block på nettet til at virke. Har givet den en factory reset men er i tvivl om det er teknisk eller om det måske er på Roku accounten.
|
|
![]() |
|
ros485 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Select State Status: Offline Point: 19 |
Hej, fik du det til at virke... overvejer kraftigt at bestille en sådan maskine hjem.. men vil lige sikre mig at det virker...
|
|
![]() |
|
Det virker fint for mig. Jeg har smidt Unblock Us på min router og så kører Hulu Plus, Crunchyroll, Netflix osv. uden problemer.
|
|
|
![]() |
|
ros485 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Select State Status: Offline Point: 19 |
Mange tak, - det skal prøves....
|
|
![]() |
|
Ja det virker med netflix og hulu nu. Problemet var den nye tilmelding til Roku. Jeg unlinkede min Roku account så virkede netflix og hulu. Så virker Roku shoppen bare ikke. Kan se flere har det problem med nyoprettede accounts. Har ikke lige fået testet mere omkring Roku account, men giver en melding når jeg har hul igennem.
|
|
![]() |
|
Så virker det hele, det var Roku accounten. Jeg slettede den jeg havde lavet før og oprettede en ny. Problemet var jeg havde lavet Roku accounten før un-block virkede på Routeren. Så manglede den et step i tilmeldingen. Er meget tilfreds med Roku performance..
|
|
![]() |
|
Rasmus Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Jeg tænker også på at hente en nu hvor plex er blevet officiel til Roku. Hvor har i købt jeres? Ebay?
|
|
![]() |
|
Den kan købes helt officielt hos Amazon.co.uk.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |