|
Roku eller WD TV? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2014 kl. 17:31 |
Jeg har lige et par spørgsmål, da jeg gerne vil med på streamingvognen. Jeg søger et apparat, der hverken hedder Apple TV eller ChromeCast. Det tætteste jeg kunne læse mig frem til, som mindede om Apple TV, er Roku. Alternativet jeg kunne finde er WD TV. Her er mine spørgsmål... - Hvad er pros og cons på Roku og WD TV i forhold til hinanden? |
|
![]() |
|
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen med lidt input?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12422 |
Roku.
WD TV Live er en rigtig sløv omgang, som kun bør overvejes hvis man vil have en dims der æder alle mulige filformater. I forhold til Roku er udvalget af tjenester også minimalt. Jeg har i øvrigt haft begge. |
|
![]() |
|
Har du evt. cons på Roku? Og er det korrekt forstået at den skal importeres - og vil den i så fald kunne bruges herhjemme så jeg kan få US Netflix? DK Netflix også? Og til sidst, hvilken Roku skal man gå efter - bare den nyeste? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |