recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Roku eller WD TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Roku eller WD TV?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Roku eller WD TV?
    Sendt: 08-Juli-2014 kl. 17:31

Jeg har lige et par spørgsmål, da jeg gerne vil med på streamingvognen.

Jeg søger et apparat, der hverken hedder Apple TV eller ChromeCast. Det tætteste jeg kunne læse mig frem til, som mindede om Apple TV, er Roku. Alternativet jeg kunne finde er WD TV.

Her er mine spørgsmål...

- Hvad er pros og cons på Roku og WD TV i forhold til hinanden?
- Kan jeg få amerikansk Netflix på begge med tricks og diverse betalinger?
- Er der andre streamingtjenester, som jeg kan få på dem?

Og så til mine krav, hvis der skulle være andre maskiner, som I synes man kunne bruge også.

- 1080p
- Indbygget Wifi
- Netflix og Youtube som minimum, åben for andre amerikanske flatrate streamingtjenester

Tak for hjælpen!

Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 18:22
Ingen med lidt input?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 18:25
Roku.

WD TV Live er en rigtig sløv omgang, som kun bør overvejes hvis man vil have en dims der æder alle mulige filformater. I forhold til Roku er udvalget af tjenester også minimalt.

Jeg har i øvrigt haft begge.
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 18:35

Har du evt. cons på Roku? Og er det korrekt forstået at den skal importeres - og vil den i så fald kunne bruges herhjemme så jeg kan få US Netflix? DK Netflix også?

Og til sidst, hvilken Roku skal man gå efter - bare den nyeste?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu