|
Roku XDS - Netflix - Hulu - Pandora |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2011 kl. 17:48 |
Hej Recordere ,
er der nogen herinde der har stiftet bekendtskab med Roku XDS http://www.roku.com/ Har læst meget om den og har netop købt en, der går nok en en uges tid inden den ankommer. så ville lige høre om der er nogen der har den eller forgængeren , Bruger Netflix , Hulu og Pandora dagligt så glæder mig til at se om den lever op til forventningerne. skriver også gerne et lille review af den når den kommer hvis der er interesse. Morten Redigeret af TiXe - 12-Marts-2011 kl. 17:55 |
|
![]() |
|
MKronborg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Går ud fra at du på nuværende tidspunkt har fået enheden hjem og har prøvet den. Jeg vil meget gerne læse et review eller nogle hurtige plus-minusser ved den.
Jeg har selv researchet på området og er kommet frem til at Roku virker som den bedste løsning. Overvejede i lang tid WD TV, men så vidt jeg kan se kan Roku det samme som WD TV, og så lidt til (især det indbyggede trådløse netkort er et stort plus). Til andre, der ligesom mig overvejer køb: Læs denne her sammenligning: Hvordan fungerer Roku i praksis? Er opsætning og menuerne brugervenlige? Kender du eller andre en måde at komme igennem til Amazon's filmudlejning på, selvom man er i DK? På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
torplarsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
På plussiden: Det virker og det virker rigtig godt, der er mange muligheder med private channels hvor hvem som helst kan broadcaste næsten hvad som helst.
På minussiden: Kræver for eksempelvis Netflix en us ip adresse og man kan ikke manuelt konfigurere netværk og dermed selv styre sin standard gateway til en Strong VPN router. Den skal på det netværk hvor VPN tunnel til US kører igennem enten trådløst eller i en LAN port, men så er det som at være i US. Ingen undertekster på Netflix, det er der f.eks på en iPad (dog kun engelske undertekster) |
|
![]() |
|
boyd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Spændende med Roku, jeg overvejede selv Apple TV2, men den er alt for begrænset.
Har du prøvet at skifte fra VPN til fx. unlock-us som bruger DNS tricket istedet? Læs fx. en guide eller Håber det kan hjælpe dig på vej...
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12464 |
Er der nogle der har prøvet Roku med Unblock Us?
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12464 |
Hvordan egentlig med strømforsyningen? Kan man bare bruge en stikadapter eller skal man finde en anden løsning?
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
|
![]() |
|
Jeg fik så min Roku 2 XD i mandags, og strømforsyningen har ikke noget problem med dansk strøm.
Jeg betaler omkring 150,- i alt om måneden for Netflix, Crunchyroll, Hulu Plus og Unblock Us, og dermed har jeg adgang til tonsvis af film og serier, som udgør et gevaldigt supplement til mine blå og dvd'er. Noget af det mest spændende foregår på Hulu Plus, og det kan godt være lidt besværligt at få adgang til som dansker, så det ser jeg som den eneste hage der kan være. Æsken fungerer i sig selv glimrende, fjernbetjeningen er lille og behagelig (dog kan den selvfølgelig på ingen måde måle sig med en Apple Remote, men Apple TV har ikke Hulu ![]() |
|
|
![]() |
|
koymoy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
Hej!
Hvordan logger du ind paa en Hulu plus konto? Skal man ikke have US adresse, som er tilsvarende det der st[r p[ betalingskortet? ...Lidt det jeg sidder og kaemper med...hehe! Mvh. Christian
|
|
![]() |
|
Jo, det er det der er det svære. Jeg har en bekendt i Delaware, som jeg lånte mit kodeord, så han kunne gå ind og smide sin adresse og kreditkortoplysninger ind. Derefter sendte jeg ham så penge for et halvt års abonnement per PayPal. Man kan vist også bruge gavekortsfunktionen i stedet, men det kræver stadig, at man kan finde en med et amerikansk kreditkort, som har lyst til at hjælpe en.
|
|
|
![]() |
|
koymoy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
sucks...Men takker for info!
![]() |
|
![]() |
|
anitabruno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 34 |
|
|
![]() |
|
anitabruno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 34 |
hej,
jeg har en Roku, som jeg ikke kan finde ud af at få til at virke. jeg har betalt Netflix og HMA (ide My Ass) og kan se film via min computer, men det er jo ikke meningnen, når jeg nu har den roku, kan du hjælpe mig?
På forhånd tak, venlig hilsen anita
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |