recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Roku XDS - Netflix - Hulu - Pandora
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Roku XDS - Netflix - Hulu - Pandora

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
anitabruno Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Januar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 12:26
[QUOTE=TiXe] Hej Recordere ,

er der nogen herinde der har stiftet bekendtskab med Roku XDS
http://www.roku.com/

Har læst meget om den og har netop købt en,
der går nok en en uges tid inden den ankommer.

så ville lige høre om der er nogen der har den eller forgængeren ,

Bruger Netflix , Hulu og Pandora dagligt så glæder mig til at se om den lever op til forventningerne.

skriver også gerne et lille review af den når den kommer hvis der er interesse.

Morten

hvordan har du fået den til at virke?? Jeg har een, men kan ikke dinde ud af det !! hilsen anita
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 12:27
kan ikke "finde " id af at få den til at virke !!!
kan du hjælpe mig??
på forhånd tak anitas
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 12:48
Har du prøvet Unblock Us på din router? Jeg har ingen anelse om hvordan man får en VPN-service som Hide My Ass til at virke på andet end en computer. Unblock Us er meget nemmere.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
torplarsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torplarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af anitabruno anitabruno skrev:

hej,
jeg har en Roku, som jeg ikke kan  finde ud af at få til at virke. jeg har betalt Netflix og HMA (ide My Ass) og kan se film via min computer, men det er jo ikke meningnen, når jeg nu har den roku, kan du hjælpe mig?
På forhånd tak, venlig hilsen anita

Du skal have en seperat Router som laver VPN opkoblingen. Her er en guide hvis du bruger Hide My Ass:

http://vpnfreedom.com/vpn-router/how-to-connect-an-asus-rt-n-16-router-to-hide-my-ass-vpn/

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af TiXe TiXe skrev:

Hej Recordere ,

er der nogen herinde der har stiftet bekendtskab med Roku XDS
http://www.roku.com/

Har læst meget om den og har netop købt en,
der går nok en en uges tid inden den ankommer.

så ville lige høre om der er nogen der har den eller forgængeren ,

Bruger Netflix , Hulu og Pandora dagligt så glæder mig til at se om den lever op til forventningerne.

skriver også gerne et lille review af den når den kommer hvis der er interesse.

Morten

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 16:28
hEJ Morten,
har du fået din Roku til at virke?? Jeg kan ikke finde ud af at få min til at virke.. Jeg har netflix og Hide my ass og kan se film  via computeren.  Jeg har  købt en ny Asus router til en mindre formue, !
Venlig hilsen Anita Bruno
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 10:23
Hej Anita.  Jeg vil anbefale dig at prøve at ændre dns server(hvis man kan) iht. unblock-us som har 1 uge gratis.  Bare for at se om det virker.
Har iøvrigt selv lige bestilt en roku LT og glæder mig meget til at se om det er noget for mig. Skal nok vende tilbage med et review omkring opsætningen og brugeroplevelsen.
Fortsat god weekendSmile
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 19:52
det hele virker fint og  kører nu,  så nu vil jeg også gerne ha' HULU, men det ser ud til, at jeg ikke kan betaler her fra DK??
selv god week-endSmile
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 20:06
Jeg betalte selv med paypal. Ingen problemer. Har du en paypal konto?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 20:52
ja, jeg har en paypal-konto, men har ikke lagt mærke til, at jeg kan betale med den!!!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 21:02
Det synes at være lidt forskelligt hvad der kan lade sig gøre. Jeg kunne ikke bare få Plus til min konto, men jeg kender heldigvis en i Delaware som sørger for betalingen. Jeg skal snart betale for resten af året, så det bliver dyrt
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 21:02
HULU accepterer ikke min danske paypal-konto
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu