recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Roku XDS - Netflix - Hulu - Pandora
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Roku XDS - Netflix - Hulu - Pandora

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
anitabruno Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Januar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 21:05
jeg må se, om jeg kan få min søn i Dallas til at betale !!!
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 21:15
Det lyder som en ide' :-)  Jeg oprettede som sagt bare en konto med min shopusa adresse og tilknyttede mit mastercard. Ret irreterende at disse fine streaming tjenester er så lang tid om at finde vej til lile danmark.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 21:20
hvad er shopusa?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 21:50
Spørg Google:-) Det bliver nok set som reklame hvis jeg skriver adressen herinde,forståeligt nok. 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 21:58
nu har jeg oprettet en paypall konto med min søns adresse og brugt mit Mastercard, og det ser ud til at virke hos HULU, nu skal jeg lige ha åbnet min ROKU og checke
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 22:03
Måske vi skulle lave vores egen tråd istedet for at bruge 2:-) 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 22:22
ja, jeg ved ikke, hvad der sker her!! Nu virker det hele, dog har jeg ikke undertekster på HULU!!
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 22:56
Stor tak til Naiera for hjælp til valg af subtitles
Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2011
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 11:05
Jeg har lige tre spørgsmål til Roku'en:

1) Virker den fint med Unblock US?

2) Har I en anbefaling til hvor den kan købes?

3) Ville I investere i en Roku hvis I i forvejen havde en jailbreaket Apple TV 2 med XBMC mediacenter på?

Redigeret af kriztian - 04-Marts-2012 kl. 13:10
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 12:32
1. virker fint med Unblock US
2. min er købt hos Best Buy  i Texas, 
3. aner ikke, hvad det er, du har
Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2011
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af anitabruno anitabruno skrev:

1. virker fint med Unblock US
2. min er købt hos Best Buy  i Texas, 
3. aner ikke, hvad det er, du har

Tak for svar.

1. Godt at høre

2. Jeg går ud fra du i så fald ikke har købt den over internettet Smile

3. Sorry, jeg har lige uddybet det i mit indlæg; det er en jailbreaket Apple TV 2 med XBMC mediacenter på
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 13:23
nej, jeg har haft den med hjem, det var en gave,husk, du får lov at betale moms og told af den, hvis du køber i et ikke-EU-land!! Jeg kender slet ikke andre af samme slags !!
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu