|
Roku XDS - Netflix - Hulu - Pandora |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej kriztian. Jeg byder lige ind også 1) Virker perfekt med unblock us. Dog kan dns servers ikke ændres i sele rokuen, så du skal ændre dem i din router. 2) amazon eller roku.com (de sender samme sted fra). Jeg kan anbefale at købe gennem shopusa, så klarer de papirarbejdet. 3) Nu kender jeg kun til boxee, men hvis du gennem xbmc allerede har adgang til tjenester som Netflix,hulu plus og pandora , så er det tvivlsomt at du vil få noget ud af en Roku.
Redigeret af buenso80 - 05-Marts-2012 kl. 18:37 |
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis nogle overvejer at erhverve sig en Roku 2 http://roku.tellapal.com/a/clk/2f6DHT
Redigeret af buenso80 - 16-Marts-2012 kl. 10:31 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |