recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Roku XDS - Netflix - Hulu - Pandora
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Roku XDS - Netflix - Hulu - Pandora

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 12:04
Oprindeligt skrevet af kriztian kriztian skrev:

Jeg har lige tre spørgsmål til Roku'en:

1) Virker den fint med Unblock US?

2) Har I en anbefaling til hvor den kan købes?

3) Ville I investere i en Roku hvis I i forvejen havde en jailbreaket Apple TV 2 med XBMC mediacenter på?

Hej kriztian. Jeg byder lige ind også

1) Virker perfekt med unblock us. Dog kan dns servers ikke ændres i sele rokuen, så du skal ændre dem i din router.
2) amazon eller roku.com (de sender samme sted fra). Jeg kan anbefale at købe gennem shopusa, så klarer de papirarbejdet. 
3) Nu kender jeg kun til boxee, men hvis du gennem xbmc allerede har adgang til tjenester som Netflix,hulu plus og pandora , så er det tvivlsomt at du vil få noget ud af en Roku. 

Redigeret af buenso80 - 05-Marts-2012 kl. 18:37
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 10:27
Hvis nogle overvejer at erhverve sig en Roku 2 http://roku.tellapal.com/a/clk/2f6DHT

Redigeret af buenso80 - 16-Marts-2012 kl. 10:31
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu