|
Roku |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2011 kl. 17:46 |
|
Kære Forum
Er der nogen som har erfaringer med Roku streaming box? (www.roku.com). |
||
![]() |
||
Pukmons ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Den kan kun bruges i USA, men skulle komme til Europa senere.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
|
Jeg har erfaring med Roku Streaming Players. Jeg har endda også skrevet en lille artikel om det på en anden hjemmeside.
Bare fyr løs hvis der er noget, som anmeldelsen ikke svarer på. |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
|
hej Har lige bestilt 2 stk Roku LT fra usa.
hvad er din erfaring med dem? skal bruge dem til netflix, hulu plus og amazon instant video, har usa konto til dem alle. noget med DNS og unblock us man skal sætte op? kan man skifte netstikket ud med standard dansk el net stik osm på radioer og apple tv ? Redigeret af daskino - 28-November-2011 kl. 11:04 |
||
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
|
LT er jo bare en mindre udgave af min XD. Jeg har ingen erfaring med den som sådan, men der er jo ikke nogen reel forskel, udover opløsningen æskerne kan sende ud.
Inde på Unblock-Us.com kan du finde en udførlig guide til hvordan du sætter dit netværk op så du får Roku-æsken til at tro, at du sidder i USA. Man kan godt bare skifte stikket ud, eller bruger en stik-converter, og slippe for at bruge en step-down converter. Redigeret af Naiera - 28-November-2011 kl. 13:22 |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
||
![]() |
||
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
|
så er mine små Roku LT ankommet til DK . dejlig lilla de er. Sætter dme til aften og giver jer et preview, desværre skal man vist sætte DNS på routeren og ikke på selve enheden da man ikk ekan arbejde med roku DSN indstillinger
|
||
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
![]() |
||
|
Ja, der er ingen avancerede internetindstillinger på Roku-æskerne, i hvert fald endnu.
Jeg bliver gladere og gladere ved min, jo mere jeg bruger den ![]() Jeg overvejer også at købe et Æble TV, bare fordi jeg med min nye HDMI-skifter også vil have plads til den, i mit setup ![]() |
||
||
![]() |
||
|
har selv købt 2 appletv2 og leget lidt med dem. de er også fine, men her kan man kun bruge netflix og itunes. ikke hulu og amazon prime. Men apple NBA så man kan alle NBA kampe.
|
||
||
![]() |
||
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
|
et par spørgsmål:
1) Skal man ændre DNS via f.eks. unblock-us på routeren eller kan man nøjes med at ændre den på Roku / Apple TV? 2) Hvis man skal ændre på routeren, vil det så have betydning for andre tjenester man bruger i EU - f.eks. spil af WOW på EU server, pokerspil, danske netbanker osv osv
|
||
![]() |
||
|
Hvordan? Har du et amerikansk league pass abonnement? |
||
||
![]() |
||
|
Dette spørgsmål ér altså besvaret her i tråden ![]() Du kan ikke ændre DNS-indstillinger på Roku-æskerne, så der skal du have fat i din router. På Apple TV2 kan du godt smide Unblock Us-adresserne ind.
Det har kun indflydelse på tjenester hvor det er meningen det skal have indflydelse. Resten går udenom. Redigeret af Naiera - 21-December-2011 kl. 17:10 |
||
||
![]() |
||
|
NBA kan man se gratis fra den 25 december til en gang i januar, hvis man signer sig op på nba.com, ja derefte rskal man købe leauge pass, som er ret dyre, men fedt at man kan... ved ikke om nba kræver US kredit kort.
DNS Ja med hensyn til DNS skal man gøre de tpå routeren, jeg havde mit hyr med det igår, da min dlink 655 var svær at sætt eop som extra AP i huset udpver min tdc CG3200 kabel rotuer, som je gikk ekunne komme ind på . træls |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |