recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rolias' bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRolias' bio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Emne: Rolias' bio
    Sendt: 15-Maj-2011 kl. 23:06
Nu er jeg endelig kommet så meget på plads, at jeg synes det var på tide at vise min stuebio frem. :)
Delene er løbende købt i løbet af de sidste to år. Først købte jeg skærmen, og sidste efterår købte jeg først en Onkyo 608, og hoppede også med på et fælleskøb af Focal Sib2, og jeg er fuldt tilfreds med det. Jeg går dog og overvejer at sætte skærmen til salg, og skifte den ud med Panasonic VT30. :)

Pioneer 5090H
Onkyo 608
Pioneer BDP-320
Focal Sib2+Cub2
WDTV Live

Til at styre det har jeg en Logitech Harmony 900.

Fra sweetspot

Sådan ser det ud fra fjernsynets øjne. ;)
Det er mine DVD'er, der står i de blå poser. Jeg skal lige have taget mig sammen og smutte forbi Blockbuster med dem.

Endnu et billede.

De blå æsker.

Det var alt for mig. De fremadsigtede planer er at få hængt baghøjtalerne op og gjort noget ved de grimme kabler.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2011 kl. 23:24
Grej værdigt til dine fine samling af BR Smile Bestemt et par stykker der jeg gerne vil have *host* Ryan, Planet of the Apes, Alien Anthology *host* ... Er det Gone With The Wind jeg ser? Want that too!

Go smag Wink
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 09:16
Go' stil med Ludwig og Sofus på tilskuerpladserne.
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

Grej værdigt til dine fine samling af BR Smile Bestemt et par stykker der jeg gerne vil have *host* Ryan, Planet of the Apes, Alien Anthology *host* ... Er det Gone With The Wind jeg ser? Want that too!

Go smag Wink

Ja, man kan jo altid finde film, som man mangler. ;) Men du må jo bare gå amok på Amazon. Det kommer jeg til ind imellem. :)

Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Go' stil med Ludwig og Sofus på tilskuerpladserne.

Tak, de skal jo heller ikke snydes for noget. :D
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 19:05
Er dine fronter ikke vinklet lidt for meget? Lydbilledet må vel være lidt for langt fremme i forhold til hvor du sidder? Skal fronter ikke også hænges op, så de også kan få lidt mere afstand?
Til top
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2011 kl. 09:04
Hej Rolias,

Jeg kan se du bruger focal sib2 og sibXL som center. Er du glade for dem? 

Jeg overveje samme setup med en Marantz MR1601 (http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=94_95&products_id=620) som erstatning for et større Dali Evidence setup. Vi er lige flyttet til langt mindre stuer, så det er desværre nødvendigt at anskaffe mindre væg montérbart anlæg. Jeg kunne være nervøs for at Focal (i kraft af deres størrelse) vil skuffe mig i mellemtonen.

Hvordan er din opfattelse af højttalerne?Hører du også musik på dem? 

Hvad har dine overvejelser omkring silXL som center været? Jeg voervejer samme. Har du prøvet med en lille sib2 som center?

Mvh,
Martin Milter
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2011 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Ja, man kan jo altid finde film, som man mangler. ;) Men du må jo bare gå amok på Amazon. Det kommer jeg til ind imellem. :)

Ja der er sgu altid et eller andet.. Når man så endelig mener man har "det", så udkommer der en Director's eller anden form for SE. Har dog fået fat i Anthology og Planet of the apes Smile Når jeg køber Ryan på BR, så bliver det 4. gang jeg køber den film (VHS > DVD > DVD SE > Blu Ray) LOL

Jeg går kun på amazone, hvis det er noget ganske specifikt jeg er efter.. Ellers syntes jeg man kan finde det meste i de danske butikker.
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu