Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Rolias
Super bruger
Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 473
|
Emne: Rolias' bio Sendt: 15-Maj-2011 kl. 23:06 |
Nu er jeg endelig kommet så meget på plads, at jeg synes det var på tide at vise min stuebio frem. :) Delene er løbende købt i løbet af de sidste to år. Først købte jeg skærmen, og sidste efterår købte jeg først en Onkyo 608, og hoppede også med på et fælleskøb af Focal Sib2, og jeg er fuldt tilfreds med det. Jeg går dog og overvejer at sætte skærmen til salg, og skifte den ud med Panasonic VT30. :)
Pioneer 5090H Onkyo 608 Pioneer BDP-320 Focal Sib2+Cub2 WDTV Live
Til at styre det har jeg en Logitech Harmony 900.
 Fra sweetspot
Sådan ser det ud fra fjernsynets øjne. ;) Det er mine DVD'er, der står i de blå poser. Jeg skal lige have taget mig sammen og smutte forbi Blockbuster med dem.
Endnu et billede.
De blå æsker.
Det var alt for mig. De fremadsigtede planer er at få hængt baghøjtalerne op og gjort noget ved de grimme kabler.
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
 |
Therien
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
|
Sendt: 15-Maj-2011 kl. 23:24 |
Grej værdigt til dine fine samling af BR  Bestemt et par stykker der jeg gerne vil have *host* Ryan, Planet of the Apes, Alien Anthology *host* ... Er det Gone With The Wind jeg ser? Want that too! Go smag
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
 |
strandvasker
Guld medlem
Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2423
|
Sendt: 16-Maj-2011 kl. 09:16 |
Go' stil med Ludwig og Sofus på tilskuerpladserne.
|
 |
Rolias
Super bruger
Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
|
Sendt: 16-Maj-2011 kl. 16:10 |
Therien skrev:
Grej værdigt til dine fine samling af BR Bestemt et par stykker der jeg gerne vil have *host* Ryan, Planet of the Apes, Alien Anthology *host* ... Er det Gone With The Wind jeg ser? Want that too!
Go smag 
|
Ja, man kan jo altid finde film, som man mangler. ;) Men du må jo bare gå amok på Amazon. Det kommer jeg til ind imellem. :)
strandvasker skrev:
Go' stil med Ludwig og Sofus på tilskuerpladserne. |
Tak, de skal jo heller ikke snydes for noget. :D
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
 |
SoundWave
Guld medlem
Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
|
Sendt: 16-Maj-2011 kl. 19:05 |
Er dine fronter ikke vinklet lidt for meget? Lydbilledet må vel være lidt for langt fremme i forhold til hvor du sidder? Skal fronter ikke også hænges op, så de også kan få lidt mere afstand?
|
 |
antilles
Super bruger
Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Point: 389
|
Sendt: 22-Juni-2011 kl. 09:04 |
Hej Rolias,
Jeg kan se du bruger focal sib2 og sibXL som center. Er du glade for dem?
Jeg overveje samme setup med en Marantz MR1601 (http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=94_95&products_id=620) som erstatning for et større Dali Evidence setup. Vi er lige flyttet til langt mindre stuer, så det er desværre nødvendigt at anskaffe mindre væg montérbart anlæg. Jeg kunne være nervøs for at Focal (i kraft af deres størrelse) vil skuffe mig i mellemtonen.
Hvordan er din opfattelse af højttalerne?Hører du også musik på dem?
Hvad har dine overvejelser omkring silXL som center været? Jeg voervejer samme. Har du prøvet med en lille sib2 som center?
Mvh, Martin Milter
|
 |
Therien
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
|
Sendt: 22-Juni-2011 kl. 12:21 |
Rolias skrev:
Ja, man kan jo altid finde film, som man mangler. ;) Men du må jo bare gå amok på Amazon. Det kommer jeg til ind imellem. :) |
Ja der er sgu altid et eller andet.. Når man så endelig mener man har "det", så udkommer der en Director's eller anden form for SE. Har dog fået fat i Anthology og Planet of the apes  Når jeg køber Ryan på BR, så bliver det 4. gang jeg køber den film (VHS > DVD > DVD SE > Blu Ray) 
Jeg går kun på amazone, hvis det er noget ganske specifikt jeg er efter.. Ellers syntes jeg man kan finde det meste i de danske butikker.
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
 |