|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
kaj78 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2008 kl. 10:21 |
|
Har lige nogle spørgsmål hvis i kunne hjælpe skal til at have fat i en roomba men hvad skal man vælge?? har kigget både på 530 og 560 og her må jeg siger at 560 med tids programering lyder bedst... men skal man vente til 580?? også er der lige den fjernbetjening, kan den fås i dk ??? og virker den til de nye modeller??
|
||
![]() |
||
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
|
Jeg har 560'eren. Super maskine. Tidsprogrammeringen bruger jeg aldrig -
man kan jo bare starte den, når man går ud af døren. Remote - til hvad? Hvad kan 580'eren? /P |
||
![]() |
||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Hvor har du læst om en ny 580'er-model henne?
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Prøv Google: http://www.google.dk/search?q=roomba+580 Redigeret af Sandal - 23-Oktober-2008 kl. 10:45 |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
kaj78 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
ok tidsprogarmmeringen er nu meget god at have. remote til din roomba så du kan styre den hen i områder du måske har tabt noget http://www.roombareview.com/accessories/roomba-remote.shtml og 580 http://www.roombareview.com/accessories/roomba-remote.shtml |
||
![]() |
||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Fundet på nettet: IRobots nye topmodel hedder Roomba 580 og er en luxus-robotstøvsuger baseret på Roomba 560’s solide og velfungerende konstruktion. Med hele tre Virtual Wall Lighthouses ved Roomba præcis, hvor og hvornår der skal gøres rent. Støvsugeren bliver guidet effektivt rundt fra rum til rum, hvorefter den vender tilbage til sin ladestation og er klar til næste rengøring. |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvor har du fundet det?? der står ikke noget med nogen fjernbetjening på andre sider. og er der nogen der har en ide om hvornår denne 580 kommer??? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg fandt det HER. Nogen der kan skære ud i pap, hvad den helt store fordel ved 3 stk Virtual Wall Lighthouses (kontra 2) er ...? |
||
![]() |
||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Hejsa Må jeg lige "snylte" lidt på tråden her Jeg havde den første model der kom for 5-6 år siden og den ridsede mit gulv (trægulv) i sådan en grad at Witt betalte mig en erstatnig på 6000,- Til at få gulvet slebet ned Er der nogen der ved om de over den fejl ?
Redigeret af Per Røntved - 24-Oktober-2008 kl. 14:29 |
||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
||
![]() |
||
bambi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2005 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
Min Roomba 560 er sat til at køre alle hverdage ved frokosttid, og jeg har ikke opdaget nogle problemer i forhold til mit ellers forholdsvis sarte trægulv. Til gengæld har jeg fået en del sorte mærker på mine hvide paneler og døre. Her hjælper det dog at sætte noget selvklæbende, gennemsigtig plastik på "kofangeren". Som jeg har forstået det er model 580 er ikke en ny støvsuger. Det er nøjagtig den samme som model 560; blot er der mere ekstraudstyr i form af en fjernbetjening, et ekstra Virtual Wall Lighthouse og ekstra filtre/børster. Udstyr der også kan købes separat. |
||
![]() |
||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Det lyder da til jeg skal ud og have mig en Roomba igen .. Takker for indlæg |
||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
||
![]() |
||
![]() |
|
Til bambi. er godt klar over det er den samme maskine, bare med ekstra udstyr. Men det jeg har læst mig til medfølger denne fjernbetjening ikke til 560 og har ikke kunne finde den på en dansk side... er det rigtigt opfattet ??? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |