recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Roomba 530, 560 eller vente på 580
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRoomba 530, 560 eller vente på 580

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af kaj78 kaj78 skrev:

Til bambi.

er godt klar over det er den samme maskine, bare med ekstra udstyr. Men det jeg har læst mig til medfølger denne fjernbetjening ikke til 560 og har ikke kunne finde den på en dansk side...

er det rigtigt opfattet ???

Hej

Jeg købte den omtalte fjernbetjening hos salg@lavpriskoekken.dk for nogle måneder siden, jeg sendte dem en mail om de kunne skaffe den, det kunne de godt, jeg gav knap 400,- for den. (De får den igennem den danske impotør)

Hilsen Jimmi

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9432
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af atdjei atdjei skrev:

Til bambi.

er godt klar over det er den samme maskine, bare med ekstra udstyr. Men det jeg har læst mig til medfølger denne fjernbetjening ikke til 560 og har ikke kunne finde den på en dansk side...

Hej

Jeg købte den omtalte fjernbetjening hos salg@lavpriskoekken.dk for nogle måneder siden, jeg sendte dem en mail om de kunne skaffe den, det kunne de godt, jeg gav knap 400,- for den. (De får den igennem den danske impotør)

Hilsen Jimmi

Har sådan en remote nogen fordel bortset fra Gadget effekten ?

Har svært ved at se formålet.

Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2005
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af atdjei atdjei skrev:

Til bambi.

Hej

Hilsen Jimmi

Har sådan en remote nogen fordel bortset fra Gadget effekten ?

Har svært ved at se formålet.

Ja man kan jo køre den lige der hen man vil have det, men jeg bruger den nok mere til at køre den i laderen, hvis jeg ikke gider høre på den. (jeg arbejder mest hjemmefra)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu