|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() Sendt: 29-September-2008 kl. 10:50 |
I punkt1 sælger de i denne uge en Roomba til 1249,- Det er, så vidt jeg kan finde ud af, deres 1. generations robotstøvsuger. Er der nogen der ved om den er ok? Det er jo noget billigere end 530 og 560 modellerne. Den har vist ikke tidsprogrammering, men det har vi heller ikke brug for. Er der andet den ikke klarer? mvh Mogens |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
For god ordens skyld et link: http://www.irobot.com/dk/home_robots_silver.cfm ..Kan ikke linke til punkt1, deres side er vist lidt nede lige nu...
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu har vi så haft den i et par dage. Den har kørt en gang i køkken, på vinyl. I stuen og børneværelse på faste tæpper. Første indtryk er meget positivt. Især rengøringen af gulvtæpper. Hvad jeg umiddelbart ved af forskelle: Ingen dock. Da jeg så 530'eren kunne den alligevel ikke rigtigt finde docken. Man skal selv sætte et ladestik i den. Den har ikke nogen "nærhedssensor" ligesom de nye har, så den bremser ikke ned inden den rammer en væg. Det lader ikke til at være noget problem. Der følger ikke noget lighthouse med, men den er kompatibel med dem. Rengøringssystemet er kun ændret marginalt. Alt i alt er vi glade for den. Min lettere skeptiske hustru talte endda positivt om den til en veninde i telefonen. Uden at have anden sammenligning end et kort glimt af 530'eren i action, kan jeg godt anbefale den her. Punkt1 sælger den også for 1250,- i næste uge
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |