|
Root samsung s4 |
Besvar |
Forfatter | |
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-November-2014 kl. 15:47 |
Hejsa herinde.
Vil godt prøve at smide noget custom rom på min s4, men aner intet om hvordan man gør. Så er der nogen som lige har en god simpel guide eller lign til hvordan og hvorledes man gør. Og hvad der er godt at smide på. Har rodet med damens cyanogenmod tlf som kører rigtig godt, kan man ikke smide det på??
|
|
ALaursen
Ny bruger Oprettet: 12-Oktober-2014 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, ved ikke om det stadig er up to date, men der var et program som engang hed Superoneclick.
|
|
ALaursen
Ny bruger Oprettet: 12-Oktober-2014 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men det var selvfølgelig ikke det som du spurgte om.. undskyld . ved intet om hvad som er godt at smide på, eller om "Damens" software kan føres over.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har altid foretrukket cyanogenmod. Alternativt har jeg brugt pacman rom. En hurtig Googlesøgning giver rigtig mange vejledninger til at roote og installere Custom recovery på s4
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg brugte denne guide til min SGS4
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2529064 Men syntes sgu ikke den var nem at få "knækket", jeg kunne ikke bruge TowelRoot eller nogle oneclicks. Jeg har jailbreaket flere iOS enheder nemmere end det var at få root acces på min SGS4. Redigeret af Jever - 27-November-2014 kl. 14:13 |
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spørger lige ind til denne tråd igen. Findes der ikke en nem måde at roote, eller hvad det nu hedder, sin sgs4 på? det er en alm sgs4 og ikke en sgs4+
Nogen som har erfaringer med det? og som har en simpel måde?
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her fx.
Jeg har brugt denne side til at roote SG3 (LTE). Et godt råd, hvis du begiver dig ud i det. Læs det grundigt, og forstå helst det hele, INDEN du går i gang. Det er alt for tit ikke skrevet til almindelige dødelige mennesker. Det er meget tit indforstået måde at forklare tingene på, hvor det virker som om, at dem der skriver vejl. det tror de skriver til folk, der har mindst lige så meget erfaring med det. EDIT*** SIKRE dig at det er den rette model.. Ovenstående virker nok kun på AT&T modellen. Du kan også se om du kan finde noget der passer din model i denne liste her: Redigeret af Kandersen - 27-November-2014 kl. 13:48 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |