|
Rosa billede "støj" på samsung plasma tv. |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
bleze
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det kan jeg ikke. Tog desværre ikke billeder da teknikeren viste mig det men vil mene at jeg kan finde det igen når problemet opstår næste gang.
Så du har to muligheder. Prøv at finde regulartoren selv eller køb en ny PSU. Den er umiddelbart let nok at skifte.
|
|
NintendoB
Bruger Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er den gal igen for for tredje gang samme problem rosa billede støj øv siger jeg bare...
Ringet hurtig til Elgiganten hvor Tvet er købt og bad dem om at tage sig af sagen Tvet er nu kørt til tjek og en dialog med Samsung er vist nok også igang hvad jeg kan forstå hvad det så dækker over ved jeg ikke helt, Jeg sagde til Elgiganten at jeg ønsket en kreditering hvilke de heller ikke var helt afvisende overfor men nu må vi se, Men kan nogen svare mig på hvad det helt præcist dækker over "kreditering" ? Kan der være tale om at man får alle sine penge tilbage eller kun nogen af dem efter som tvet nu er 3 et halvt år gammel eller kan man ske og blive spist af med noget gammel lort eller hvordan foregår sådan noget ??
|
|
Samsung 55" UE55HU7505XXE
logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX Sony Playstation 3 500 gb Xbox360 120 gb Nintendo Wii |
|
NintendoB
Bruger Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så kom der en afslutning på denne kedelig historie Elgiganten har givet mig mine penge tilbage jeg har nu købt et spritnyt Tv for disse.
No more PLASMA TV for me !! |
|
Samsung 55" UE55HU7505XXE
logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX Sony Playstation 3 500 gb Xbox360 120 gb Nintendo Wii |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |