recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rosenkvist´s BenQ-Dali-bio -opdateret den 16/10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rosenkvist´s BenQ-Dali-bio -opdateret den 16/10

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 21:03
Du har et pænt lokum!LOL

Fødder til center - mange laver det selv. Producenterne ved godt hvor god forretning der er i disse, så de forventer man med glæde bøjer sig forover for at få en løsning.
Til top
Masterpiece Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Juli-2011
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Masterpiece Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 21:08
hmm hvor ser du mit lokum ? :-) men ja du har helt ret... det er så pænt, man kan skide på det.
nååå men du vil altså anbefale at jeg selv laver nogle fødder til centeren. :-)
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af Masterpiece Masterpiece skrev:

hmm hvor ser du mit lokum ? 

Sry, kunne ikke lade være..Smile

Ja, det vil jeg. En simpel fod i mdf, hvor nogle lag træplade erskåret i "smig"

Der kan købes kommercielle fødder, men der er som så meget andet audio forbundet en del voodoo og samlet af jomfru under måneskin - mystik omkring ydelsen og specielt prisen. Måske har jeg set de forkerte stederTongue
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Masterpiece Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 19:42

ARRRMEN SÅ SKIDT DA DU FÅR RET jeg har ski et fedt LOKUM :-)

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

hmm hvor ser du mit lokum ? 

Sry, kunne ikke lade være..Smile

Ja, det vil jeg. En simpel fod i mdf, hvor nogle lag træplade erskåret i "smig"

Der kan købes kommercielle fødder, men der er som så meget andet audio forbundet en del voodoo og samlet af jomfru under måneskin - mystik omkring ydelsen og specielt prisen. Måske har jeg set de forkerte stederTongue
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 11:23
Og nice gulvtæppe under spisebordet. Har vist et magen til under sofa arrangementet. Big smile

Mht. fødder til centeren så kan du gøre følgende. 

Find 4 træklodser/rester i Silvan/Bauhaus/Jem&Fix/haven. Er de runde bliver det pænere ellers går det nok. Jem&Fix er klart billigst hvis der skal købes ting og sager (specielt maling).
2 af klodserne skal næsten ingen højde have og de 2 andre skal have den højde du ønsker. Så de skal naturligvis skæres/saves til den rette størrelse.
Mal klodserne sorte med spraymaling, gerne ca. 3+ gange. Sørg for jævn fordeling, lidt af gangen.
Find en gammel cykelslange som ikke skal bruges og klip nogle stykker af den, vask stykkerne og brug dobbeltklæbende tape til at klister dem til over- og undersiden af klodserne. Så er de done og skridsikre.

Trikket med cykelslangerne har jeg brugt rigtig meget. Smile

EDIT: Således

Redigeret af Hessi - 20-Marts-2012 kl. 11:59
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Masterpiece Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 21:24
Lyder som en go mulighed .... tror jeg vil gøre brug af den .... :-) takker for hjælpen----->
Oprindeligt skrevet af Hessi Hessi skrev:

Og nice gulvtæppe under spisebordet. Har vist et magen til under sofa arrangementet. Big smile

Mht. fødder til centeren så kan du gøre følgende. 

Find 4 træklodser/rester i Silvan/Bauhaus/Jem&Fix/haven. Er de runde bliver det pænere ellers går det nok. Jem&Fix er klart billigst hvis der skal købes ting og sager (specielt maling).
2 af klodserne skal næsten ingen højde have og de 2 andre skal have den højde du ønsker. Så de skal naturligvis skæres/saves til den rette størrelse.
Mal klodserne sorte med spraymaling, gerne ca. 3+ gange. Sørg for jævn fordeling, lidt af gangen.
Find en gammel cykelslange som ikke skal bruges og klip nogle stykker af den, vask stykkerne og brug dobbeltklæbende tape til at klister dem til over- og undersiden af klodserne. Så er de done og skridsikre.

Trikket med cykelslangerne har jeg brugt rigtig meget. Smile

EDIT: Således

Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 09:10
Hey Hessi. 

Kan du smide et billed eller to op af dine færdiglavet fødder til center højtaleren? 
Det ligner nemlig en smart og nem (billig) løsning! Smile

JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Hey Hessi. 

Kan du smide et billed eller to op af dine færdiglavet fødder til center højtaleren? 
Det ligner nemlig en smart og nem (billig) løsning! Smile
Hov, må ha' givet det forkerte indtryk. Har "desværre" ikke sådan nogle selv. Har egentlig haft behovet, men har ikke taget mig sammen til at lave nogle fødder, og nu har jeg skiftet møblet ud med noget andet. Det kan jo nærmest kun blive billigt... det er ikke mange materialer der skal bruges og det er små mængder. Dobbelklæbende og spraymaling kan man jo bruge til meget andet også. Smile

Hvis man finder nogle afskåret ender af nogle lange runde træstænger kan man jo bruge dem. Så skal de bare slibes lidt i kanterne, og slibes/saves til så de har den rette vinkel... og det er kun foran de behøver at blive slibet/savet til.

Cykelslange-trikket har jeg brugt til at skridsikre lidt forskelligt... bl.a. min sofa og min seng. Big smile

Redigeret af Hessi - 21-Marts-2012 kl. 13:54
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu