|
Rosenkvist´s BenQ-Dali-bio -opdateret den 16/10 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du har et pænt lokum!
![]() Fødder til center - mange laver det selv. Producenterne ved godt hvor god forretning der er i disse, så de forventer man med glæde bøjer sig forover for at få en løsning.
|
|||
![]() |
|||
Masterpiece ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2011 Status: Offline Point: 30 |
||
hmm hvor ser du mit lokum ? :-) men ja du har helt ret... det er så pænt, man kan skide på det.
nååå men du vil altså anbefale at jeg selv laver nogle fødder til centeren. :-)
|
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
![]() ![]() ![]() Sry, kunne ikke lade være.. ![]()
Ja, det vil jeg. En simpel fod i mdf, hvor nogle lag træplade erskåret i "smig" Der kan købes kommercielle fødder, men der er som så meget andet audio forbundet en del voodoo og samlet af jomfru under måneskin - mystik omkring ydelsen og specielt prisen. Måske har jeg set de forkerte steder
![]() |
|||
![]() |
|||
Masterpiece ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2011 Status: Offline Point: 30 |
||
ARRRMEN SÅ SKIDT DA DU FÅR RET jeg har ski et fedt LOKUM :-)
|
|||
![]() |
|||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
||
Og nice gulvtæppe under spisebordet. Har vist et magen til under sofa arrangementet.
![]() Mht. fødder til centeren så kan du gøre følgende. Find 4 træklodser/rester i Silvan/Bauhaus/Jem&Fix/haven. Er de runde bliver det pænere ellers går det nok. Jem&Fix er klart billigst hvis der skal købes ting og sager (specielt maling). 2 af klodserne skal næsten ingen højde have og de 2 andre skal have den højde du ønsker. Så de skal naturligvis skæres/saves til den rette størrelse. Mal klodserne sorte med spraymaling, gerne ca. 3+ gange. Sørg for jævn fordeling, lidt af gangen. Find en gammel cykelslange som ikke skal bruges og klip nogle stykker af den, vask stykkerne og brug dobbeltklæbende tape til at klister dem til over- og undersiden af klodserne. Så er de done og skridsikre. Trikket med cykelslangerne har jeg brugt rigtig meget. ![]() EDIT: Således ![]() Redigeret af Hessi - 20-Marts-2012 kl. 11:59 |
|||
![]() |
|||
||
Lyder som en go mulighed .... tror jeg vil gøre brug af den .... :-) takker for hjælpen----->
|
|||
![]() |
|||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
||
Hey Hessi.
Kan du smide et billed eller to op af dine færdiglavet fødder til center højtaleren? Det ligner nemlig en smart og nem (billig) løsning! ![]() |
|||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|||
![]() |
|||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
||
![]() Hvis man finder nogle afskåret ender af nogle lange runde træstænger kan man jo bruge dem. Så skal de bare slibes lidt i kanterne, og slibes/saves til så de har den rette vinkel... og det er kun foran de behøver at blive slibet/savet til.
Cykelslange-trikket har jeg brugt til at skridsikre lidt forskelligt... bl.a. min sofa og min seng.
![]() Redigeret af Hessi - 21-Marts-2012 kl. 13:54 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |