recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - roser til sony center lyngby.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketroser til sony center lyngby.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
roneld Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: roser til sony center lyngby.
    Sendt: 24-Februar-2006 kl. 22:29

hej alle da jeg er ny på forumet og har suget næring til mig i jeres debater om hvilken dvd optager jeg skulle købe blev jeg overbevist om at det skulle være sony og samtidig glædelig overrasket da jeg fandt sony centeret i lyngby hvor jeg erhvervede mig 1- 910 samt 1 super scart kabel til den fermøse pris af 5300.kr. al den snak om hvorvidt de larmer vil jeg tilføje at min ikke larmer mere end min vhs. og at drevet læser meget bedre end min sony dvp s 725 d  så alt i alt er jeg super tilfreds med mit nye legetøj  som er så brugervenligt [ måske et minus ] at selv min kone kan betjene den -- min kammerat har en pioneer som er knap så brugervenlig og ikke gengiver dvd afspilning nær så godt som min sony. så til alle der tvivler om hvilket mærke de skal købe så er her et godt råd gå i jeres lokale sony center og få demonstreret 1. af deres maskiner [ jeg har været i el. city 2 fona- merlin - samt 2. computer foretninger på falkoner alle - computer city og et par mere alle med et pænt udvalg af hd. optager men uden at nogle af maskinerne var tilsluttet  så man havde en chance for at se menyerne og høre støj nivuet og der var ingen som havde tid til at tislutte en så man kunne danne sig et intryk] da jeg så kom til sony -lyngby fik jeg en super betjening af en dygtig og meget forstående ekspidient som straks så at jeg ikke var så fagligt viden han tog sig al den tid som det tog at vise mig alle menyerne samt at besvare alle mine nok dumme spørgsmål -  desuden da jeg kom hjem og ikke kunne finde ud af at kople mig op på mit anlæg med digital lyd kunne jeg høre at han satte sig ned og guide mig igennem alle menyerne indtil det virkede det er godt nok sjældent at man møder den slags service og han sluttede med at sige du er meget velkommen til at ring tilbage - selvom jeg havde brugt meget af hans tid ---- så min anbefaling er prøv jeres lokale sony center.  ---- venligst---jan roneld.

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2006 kl. 22:53

Tillykke med maskinen!

Og hvor er det rart at læse om god service. Mange har gennem tiden skrevet indlæg med brok over forhandlere på nettet med lavere priser. Lige fra helt fair kritik til regulær tilsvining!

Det her er nok et skoleeksempel på, at køber man i en "rigtig" forretning med kunden i centrum, så får man også noget for det, man ofrer ekstra: Man kan undgå fejlkøb, få en demonstration, få gode råd og god behandling. 

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu