|
Router med multicast support på wifi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kukstern ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-September-2009 Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2016 kl. 11:02 |
Hej
Jeg har pt en Netgear WNDR3700 med dd-wrt på, hvor jeg har måtte adskille LAN fra WIFI for at mit IPTV ikke lægger det trådløse ned. Jeg har så lavet et par regler i FW, for at jeg stadig kan styre ting fra det trådløse på LAN'et. Jeg har dog venner som sagtens kan køre IPTV på det trådløse med Waoo's standard router. Hvis jeg skulle investere i en ny router, findes der så noget som kan klare dette, så jeg også slipper for at separere WIFI og LAN? Jeg kan desuden heller ikke se DR1 på det ene TV og så TV2 på et andet, så begynder det at pixelere - ved dog ikke om de 2 ting hænger sammen. /K. |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det fungerer for dine venner med Waoos standardrouter, hvorfor så ikke bruge den? Så er du også fri for problemer med ikke at kunne se to kanaler samtidig, og start forfra vil også virke.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
kukstern ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-September-2009 Status: Offline Point: 121 |
De har så en del andre begrænsninger, som jeg ikke vil have. Bl.a. mulighed for 2 trådløse net og fjernadministration
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Waoo kører med sin egen propritære løsning (specieelle bokse) når de sender trådløst fra fiberboksen til tv boksen. Ved ikke hvordan det virker, men jeg tror ikke det er normal wifi.
Jeg har ikke set nogen routere der kan sende multicast over wifi stabilt. Man kan godt se waoo tv f. Eks. På en tablet, det er ikke multicast, men streaming. |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
Jeg bruger DVBlink i dag, men undre mig også over at TV2 ofte kører dårligere (pixelere) end DR1. Hvordan kan det være?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |