|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() Sendt: 08-December-2008 kl. 22:40 |
Efter jeg i dag har fået 50/50Mbit/s internetforbindelse, har jeg fundet ud af at der er en 25Mbit/s begrænsning i min Interjack300 router.
Jeg skal invistere i en ny, men jeg er usikker på, hvad jeg skal vælge. Den skal kunne sende 50Mbit/s ud i LAN, være nem at Port Forward'e med og være så billig som muligt ![]() Gode råd modtages med kyshånd ![]() |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Mit bud til den hastighed vil helt klart være en D-Link DIR-655, og så er du klar til en 100/100 mbit forbindelse også.
|
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
den har jeg kører perfekt
|
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
|
![]() |
|
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() |
OK. Det lyder godt. Så må det være den jeg skal have. Tak for svarene
![]() |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Ja, det er en fin router - har den også selv. Eller er det 635'eren? Den er i hvert fald god.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Lige en note ang. D-link DIR-655 så kan man hvis man installere firmware (1.21) fra USA dele USB-printer og USB-hardisk via routerens USB stik. Det er noget de kalder Shareport. http://www.dlink.com/products/support.asp?pid=530&sec=0
|
|
![]() |
|
![]() |
Nice Hvordan får man en printer til at virke? Jeg kan også sætte harddisk til min nuværende router, men det virker kun med FAT32 - er det også sådan med D-Link'en? Tusinde tak til alle for svarene |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Kan man også det til DIR-635? Altså opgradere USB-porten til at kunne dele printer?? Kræver det at printeren er en netværksprinter?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
DIR-635 understøtter det desvære ikke.. og det det er faktisk en firmware der er beregnet til USA, men den virker alligevel.
Der skal installeres et program på den/de PCere hvor man vil benytte det. Mens man udskriver kan andre ikke benytte printeren (som bare skal være en USB-printer). Ang. USB-hardisk så ved jeg ikke helt hvordan det foregår og om der kan bruges NTFS, men mon ikke at når en pc connecter så kan andre ikke bruge den imens. |
|
![]() |
|
![]() |
OK. Tak for svaret. Det skal prøves! Desværre er pakken ikke kommet i dag
![]() |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |