|
router til ekstern antenne |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4824 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har sendt dig en PB med forslag til spørgsmål på Engelsk
Carsten.
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4824 |
|
Hej.
Jeg var lige inde og kigge på Ubiquitis Forum. Der er tilsyneladende en anden med samme problem: Hilsen Carsten.
|
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
takker for hjælpen jeg opretter mig der inde |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
så har jeg lavet en reply der inde
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
Frem med spaden og grav et kabel ned. Og sæt er accesspunkt op i den anden bygning. Den billigste og ubetinget bedste løsning. Alternativt skal i lave et point-to-point mellem to ap'er med retningsbestemte antenner på taget.
som andre er inde på nytter det ik meget at sætte +20db antenner på et accesspoint med mindre det er et andet accesspoint med samme konfiguration og antenne du sætter op. |
||
![]() |
||
|
kabel er også den bedste løsning men det er ikke mig der bestemmer og udstyr er købt så vi går trådløst ik
![]() |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
ja fik først nu læst resten :) ærgeligt udstyret er købt for det ville ha været langt billigere og bedre. Måske vandt man endda lidt større muskler på armene :) |
||
![]() |
||
|
løsningen blive så point to point også med denne mini router i enden http://www.diamondmm.com/wr300nr-diamond-multimedia-wireless-repeater-range-extender-wifi-access-point-bridge-router-device.html
indtil der kommer en anden firmware
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
Hej Svsommer.
Jeg tror at point to point er en klog beslutning. Men har aldrig hørt om den valgte Diamond enhed. Så jeg læste databladet og har to kommentarer til den. Den har ikke Gigabit kun 10/100Base-T Ethernet port, så jeg tror at det bliver den der kommer til at begrænse hastigheden. Men har du prøvet at køre en speedtst og se hvad hastighed I nu har på PC'en i den anden bygning? Så kan I bedre vudere hvad I skal bruge. Den er lille og smart, men skal sikkert sidde i en stikkontakt. Nu kender jeg ikke bygningen som I skal have dækket med WiFi, men jeg vil mene at I giver afkald på nogle muligher for placering for at opnå den bedste dækning. I har ikke en WiFi Router I ikke lige bruger og som I kan prøve med? Hilsen Carsten.
Rettelse: Foreslår en speedtst. Redigeret af csell - 18-Oktober-2013 kl. 20:19 |
||
![]() |
||
|
jeg har brugt den mini dims her hjemme 1/2 år og den har kørt uden fejl
købte den over ebay til under 200kr forbindelsen skal kun bruges til internet så tror ikke der er de stor begrensninger i den.
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
nu når vi er lidt inde på typer af sikkerhed hvordan vælger man sin nøgle?
jeg har forstået man skal gå efter wpa2-psk
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
der findes et alternativ firmware http://www.dd-wrt.com/site/support/router-database
må lige nærlæse det.
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |