|
Router til fiber |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
koden ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter lidt opstarts problemer og en udbyder der havde kablet forkert i centralen, er jeg nu på...
95 Mbps op og ned...dejligt. Hvad er jeres erfaring med trådløs hastighed. speedtest siger 60 ned og 82 op. Troede det ville være omvendt. Men ellers er det vel ok hastighed. Trådløs kan vel ikke komme op på fuld speed?
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
jeg får omkring 115 / 140 på min iphone6 få m fra min uap-ac-pro. og min linje ud af huset er på 330/340 (betaler for 300/300)
det er MEGET forskelligt hvor hurtigt enhederne man kobler på ka køre. Imo er det meget vigtigere at du ikke har probmer når du kører mange enheder, og at stabiliteten er i top end at man scorer 120/120 istedet for fx 80/90. |
|
![]() |
|
koden ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
Ja det er selvfølgelig klart..
Men min søn er meget glad. Han testede lige minecraft og udbrød "WOW det lakker slet ikke" :-) CSGO var også en forbedring. Det kunne også godt køre før, men typisk ikke når vi streamede yousee via chromecast samtidig. Tænk engang at man har kunnet leve med det andet, som vel var en kombination af udstyr og forbindelse. Nå men inden man bliver helt overstadig, så tester vi lige over nogle uger. jeg synes mine AP'er bliver lidt meget lune... men det skal de måske? Havde måske troet de blot ville være lunkne. men er faktisk pænt varme?
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
før jeg fik mit UAP-AC-pro (ny rund model) havde jeg et UAP-AC (gammel firkantet pro model) den blev MEGET varm, men det nye her er ik helt så varmt.
|
|
![]() |
|
min er så en lite..men mon ikke det varmemæssigt er det samme som en pro ..
|
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Vi har en UAP-AC-PRO og 300 mbit fiber. På min Mac opnår jeg maks hastighed via trådløs. (Dog kan det svinge +-10%)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |