|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Montydk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 12:43 |
Hej alle.
Jeg har lige købt en Playon mini og er super glad for den.
Nu prøvede jeg så at lege lidt med YAMJ, men det lader ikke til at virke helt.
Jeg har fået den til at lave en Jukebox mappe der hvor mine film ligger og når jeg så åbner Jukebox menuen i mini'en så finder den også filen.
Jeg kan dermed finde flere film med cover osv. men når jeg trykker play bså kan den ikke starte filmen.
Jeg kan uden problemer afspilde filmene hvis jeg finder dem un der Browser.
Nogen der kan hjælpe ??
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() |
Har samme problem med min så ved ikke om det er et problem hos alle
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
![]() |
|
Montydk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Eller denne guide.
Jeg har dog ikke selv prøvet den endnu. < ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 12">< name="Originator" ="Microsoft Word 12"> http://code.google.com/p/moviejukebox/wiki/StepByStepInstall |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |