|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
|
Det har nok noget at gøre med at den endnu har til gode, både i biografen og på dvd/Blu-ray, at komme tæt på at tjene sig selv hjem. Jeg kan ikke forestille mig det store marked for sådan en film her i landet. Jeg kunne forestille mig at man havde problemer med at få selv Gettysburg til at sælge nogenlunde, og Gods & Generals er en væsentligt ringere film på alle leder og kanter.
Men den amerikanske udgivelse er regionsfri, så der er altså ikke noget i vejen for at snuppe den hos Axel Music... |
||
![]() |
||
pjoska ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|
Takker for svaret, vedr. hvilken film der er bedst er jo helt klart et ? hvilke øjne der ser, og vil lige sige i min omgangskreds vælger folk helt klart Gods and Generals som 1er i forhold til Gettysburg |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
|
Samtlige anmeldere var så vidt jeg ved enige om at Gods & Generals var ringere. Almindelige filmseerers holdning til filmene kan f.eks. lugtes i IMDb's karakterer, og her har Gettysburg også en pæn føring. Jeg synes selv nogenlunde om Gods & Generals, men det er som nævnt ikke helt tilfældigt at en film med så smalt et publikum ikke kommer ud her i landet.
Den billige udgave Axel Music har er Australsk, men ellers er der nok ikke nogen videre forskel udover prisen og måske tykkelsen på æsken. |
||
![]() |
||
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
![]() |
||
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
![]() Ude NU i Frankrig ![]() extented cut (3 h44) english audio (5.1 DTS-HD Master Audio) Fandt ud af det på denne side, kæmpe release liste |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den kan også købes i Tyskland. Gider man ikke bestille fra Amazon.de har Karstadt i Flensborg den sandsynligvis stadigvæk.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er lidt fesent at man opretter dem med dvd-covers... |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Man har vel ikke Photoshop |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
Krusty the Clow ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Så kommer Blade på Blu-Ray den 2 june http://www.axelmusic.com/productDetails/065935827108
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Men fra et ægte klamphuggerfirma som laver BD-udgivelser af ekstremt lav kvalitet. Ligesom med deres idiotudgivelse af Se7en, er filmen beskåret til 1.78:1; det er en 2.35:1 film og BD-udgivelsen bør selvfølgelig være ligeså. De plejer også at lyve om hvilken type video skiven indeholder, og det er yderst sandsynligt at der er tale om 1080i-materiale, også på udgivelsen af Blade.
|
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
egentlig nogen der ved hvornår hereos sæson 1 og 2 vil blive udgivet her i danmark?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |