recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rygter om Playstation 4 Opgrade
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rygter om Playstation 4 Opgrade

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rygter om Playstation 4 Opgrade
    Sendt: 28-Marts-2016 kl. 08:37

Hej.

Der er i øjeblikket en masse rygter om en kommende upgrade til PlayStation 4. Nogle kalder den 4.5 andre 4K.

Alle mener at den må koste det samme som den oprindelige playstation 4, da den blev introduceret, 400$.

Mange ønsker en 3 gange hurtigere CPU og et 2 gange hurtigere grafikkort for virkelig at kunne køre Sonys kommende PlayStation VR.

Men de FÆRRESTE kan se, at prisen og den ønskede ydelse ikke hænger sammen.

Men The Know har lavet en 9 min lang YouTube video om rygterne. Så bliver rygterne sikkert mere rigtige.

PlayStation 4.5 PRICE, RELEASE DATE! - The Know:

https://youtu.be/4f1xmoz99tU

Jeg siger normalt, at perioden the Holiday season løber fra Thanksgiving og til Nytår.

Men hvad mener i. Tror i, at i vil opgradere?

Hilsen Carsten.

Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juni-2010
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 09:41
Det ku' være vildt fedt hvis de laver det samme som de gjorde med PS3'eren, hvor de satte et Blu-Ray drev i, ment på den måde at hvis den nye PS 4K har et UHD Blu-Ray drev kan det betyde rigtig meget for udbredelsen af formatet.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af Wish Wish skrev:

  at hvis den nye PS 4K har et UHD Blu-Ray drev kan det betyde rigtig meget for udbredelsen af formatet.



Hej.

Du har helt ret. Det kunne være fedt for udbredelsen af UHD Blu-Ray formatet samt sænke prisen på nye 4K UHD afspillere.

Jeg ved ikke hvem der laver Blu-Ray drevet i Playstation 4?

Men på visse Fora for Blu-Ray drev til PC mener man, at man rent faktisk kunne opgradere mange af de nuværende Blu-Ray drev til 4K UHD med en firmware opgradering.

Så det ville være fedt, hvis det så også var muligt på de 'gamle' Playstation 4 drev og at Sony gjorde det.
Men så ville de nok sælge færre af de kommende Playstation 4K. Så det er nok ikke muligt.

Hilsen Carsten.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu