|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plafitracer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 06-September-2009 kl. 18:29 |
Hejsa, Jeg sidder lige her og roder lidt med æ rytmeboks, aka HTPC. Jeg er lidt grøn i dette, men har da fået en lille maskine op og køre med et Gigabyte EP45 bundkort, 8GB RAM, DVB-T tuner samt en ekstern USB DAC til musikken - Jeg er ikke inde i snurrerundtlyd endnu... Jeg kan hive 5 TV kanaler ind via den digitale indendørsantenne og det samme med den TV2 antenne jeg har på taget. Jeg fik i fordums tid monteret en parabol da jeg havde fuskerkort til Viasat. Det virker som bekendt ikke længere, men jeg har stadig parabolen siddende - til stort set ingen verdens nytte. Så var det jeg tænkte om man kunne få et kort til at putte i sin HTPC, der kunne modtage signaler fra fx Astra satellitten eller en anden gratis satelllit. Jeg er íkke interesseret i hverken Boxer, Viasat eller Canal Digital da jeg ikke ønsker at betale mere for at se TV end staten opkræver i licens til DR. På forhånd tak Henrik |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
![]() |
Der findes flere forskellige, jeg bruger TechnoTrend S2-3200 uden CI interface til at modtage Free To Air fra 19,2 og 28,2 grad øst. Også HD kanaler. Købt ved DVBshop.net: Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
plafitracer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej Jørgen,
Tak skal du ha'. Et sådant kort er lige puttet i kurv - så venter jeg bare på at GLS kommer med det ![]() mvh Henrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |