|
S: 2 stk. Focal Sib |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2012 kl. 15:44 |
Hej
Jeg har 2 stk. pæne og velholdte Focal Sib (i sort) som jeg ikke længere skal bruge (brugt som baghøjttalere i et surround opsæt) ![]() Købt i december 2010 (kvittering haves) Sælges for kr. 900,- Befinder sig i 8300 Odder, men jeg kommer dagligt til Aarhus |
|
![]() |
|
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
![]() |
|
Bump igen
![]() |
|
![]() |
|
og bump....
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Er du villig til at handle lidt? Overvejer at smide dem i havestuen :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |