|
S: 2 stk. HDHomerun HDHR3-EU |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gramkow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2016 kl. 20:48 |
Har fået sådan to stk. til overs. Købt hos HDHomeRun i november 2012. Fungerer 100% som de skal, org. emballage haves. Pris 400,- / stk - eller tag begge for 700,- Befinder sig i Aalborg, kan sendes for købers regning og risiko mod forudbetaling (Post DK pakke uden omdeling 49,-), men afhentning foretrækkes. / Gramkow
|
|
![]() |
|
Gramkow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op - Og ny pris. 350,- stykket, eller begge for 650,- + evt. forsendelse. / Gramkow |
|
![]() |
|
Bump. 300,- pr. stk hvis nogen er interesserede. / Gramkow
|
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Hej
Jeg aftager gerne den ene til 300kr + forsendelse (hvis det er den type som virker på YouSee - det mener jeg EU udgaven gør). Jeg ved godt de ikke kan klare kodede kanaler. Mvh Peter |
|
![]() |
|
Har selv brugt dem til Stofa. Modellen kan køre både DVB-C og DVB-T. Smid en PB, så kan vi tage den videre derfra.
/Gramkow |
|
![]() |
|
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
Ved du om denne model virker med Plex DVR ?
|
|
![]() |
|
SuperTau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 30 |
Jeg tager også gerne en til 300,- + forsendelse
|
|
![]() |
|
Er solgt til hhv. Prasmus og KalleG.
Tingkaer - de virker ikke med Plex DVR (kræver DLNA som det kun er de nye modeller der har). Plex DVR er dog et stykke fra at være rigtig brugbart IMO som det er nu ... / Gramkow
|
|
![]() |
|
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
Ok. Tak for svar.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |