|
S: 2 stk panasonic 3d briller |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ThomasWri ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2014 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 17:32 |
Aldrig brugt købt sammen med VT60Y sælges for 750 kr for 2
Redigeret af ThomasWri - 01-Oktober-2014 kl. 17:32 |
|
![]() |
|
ThomasWri ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2014 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
500 for begge ny pris
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Kan du ikke lige skrive hvilket modelnummer brillerne har?
|
|
![]() |
|
Model nummer er: TY-ER3D5MA
|
|
![]() |
|
update
|
|
![]() |
|
AnyFellow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
Jeg byder 500 kr. inkl. forsendelse, hvis du ikke bor i nærheden af Viborg.
|
|
![]() |
|
hej hvad er nærheden af viborg? jeg bor ved Galten nemlig
|
|
![]() |
|
AnyFellow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
Jeg bor i Viborg.
|
|
![]() |
|
aha ok jeg kan sende dem i dag hvis du mobile payer mig på 40594313 Thomas Wriedt
|
|
![]() |
|
Jeg har overført. Min adresse er i overførselsteksten.
|
|
![]() |
|
Hej tak, jeg kan se du bor meget tæt på min søster som også bor i møgelparken... hun skal måske herned i morgen så kan det være jeg giver hende dem med i stedet. Skal lige finde ud af om hun kommer her i morgen
|
|
![]() |
|
Okay, vi er nok ikke hjemme det meste af dagen i morgen, men du kan bare give besked om hvilket nummer hun bor i. Så smutter jeg bare fordi.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |