|
S: 2 stk Scandyna Micropod "hvide" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2015 kl. 02:03 |
Har sådan 2 stykker stående som skal ud, de er begge hvide, eller dvs det var de engang da de var nye.
Jeg købte dem gennem DBA, og lad os bare sige de trængte til en kærlig hånd :) De er begge en smule misfarvede, og ved ikke om det er nikotin eller ej, men de er gjort grundigt rent da jeg fik dem men er stadig ikke noget nær mint condition. Udover dette har tidligere ejer enten tabt eller ødelagt den ene bund, for den var hoppet ud af sin støbning da jeg modtog dem, og jeg har så fået lukket den til igen med lidt god vilje og en smule lim så den kunne stå og ikke var åben i bunden. De spiller til gengæld begge fint, og selve højtaler enhederne har ingen fejl. De ryger til højeste bud over 100,- og kan afhentes fra søndag aften i Søborg :) Ingen forsendelse da jeg gerne ser køber kan inspicere dem inden en handel klares. |
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg vil gerne hente dem for 100kr
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Det er noteret Psymon, er der ingen højere bud inden søndag aften så er det dine :) |
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Kan du ikke tage et par billeder af dem ?
|
|
![]() |
|
Jo da, fikser jeg om lidt :)
|
|
![]() |
|
Så er der billeder, kan se jeg har glemt den lille fejl/skade på fronten af den ene i beskrivelsen, men den medfølger gratis og har, som misfarvningen, ingen betydning for funktionaliteten :)
Har haft dem sluttet til indtil jeg for et par uger siden fik nogle stik hjem til mine gamle Beovox. https://billedeupload.dk/images/vQDce.jpg https://billedeupload.dk/images/rw9W1.jpg https://billedeupload.dk/images/cTBIa.jpg Redigeret af diskodaddy - 14-Februar-2015 kl. 16:37 |
|
![]() |
|
Opsedasse, sidste chance inden jeg lukker Kl 20 :)
|
|
![]() |
|
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
150
|
|
![]() |
|
Noteret :)
|
|
![]() |
|
PM sendt til Sl1000
|
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1044 |
Hej :) Er de ikke solgt tager jeg dem gerne til 200 :)
|
|
![]() |
|
De er reserveret til sl1000 indtil videre :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |