|
S: 2 stk Sony TV Aktive 3D-Briller til RF/Bluet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JohnHDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Køge, Danmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 21:07 |
Da jeg ikke kan bruge 3D briller sammen med mine almindelige briller, så vil jeg gerne sælge dem. De fulgte med sammen med mit Sony KDL50W805B , men de kan bruges sammen med andre nyere Sony tv der bruger Bluetooth til at kommunikere med brillerne. Jeg har 2 stk, de hedder TDG-BT400A , og jeg har kun lige pakket det ene ud og testet det, det andet er stadig ubrugt. Pris : 200,- pr stk , plus evt porto. De ligger i Køge. ![]() Redigeret af JohnHDK - 26-Oktober-2014 kl. 13:43 |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad siger du til 300 for begge plus porto?
|
|
![]() |
|
JohnHDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Køge, Danmark Status: Offline Point: 21 |
Desværre, nej tak, synes de 400,- kr er billigt nok i forvejen.
|
|
![]() |
|
....
Redigeret af JohnHDK - 24-Oktober-2014 kl. 16:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |