|
S: 2 subwoofere - PBN Audio Montana SSW |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stroi08 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2013 Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2025 kl. 00:39 |
Unikke og lækre aktive subwoofere, som Peter Nørbæk hos PBN har lavet en håndfuld af. Bygget med 12" aktiv enhed og 12" slave samt 600W klasse AB forstærker
De har spillet super godt i min hjemmebiograf, men jeg forsøger med en nedgradering. Du er velkommen til at høre dem her eller hos dig selv (hvis logistikken lader sig gøre). De har lidt støj i standby, men det har ikke generet mig nok til at jeg har undersøgt nærmere om det er min elinstallation eller forstærkerne. Har lidt skader på frontstoffet, men det har selvfølgelig ingen betydning for funktionen. B: 49cm D: 53cm, H: 44cm. 4000 kr. pr. stk. Befinder sig i Taastrup. ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af stroi08 - 29-Marts-2025 kl. 00:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |