|
S: 2 x 3 TB nye Toshiba 3,5 Diske |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2016 kl. 21:09 |
2 Stk spritnye TOSHIBA DT01ACA300 sælges (3 TB) - kun pakket ud og kan så ikke bruges i min ReadyNAS :-(
Pris 1100,- eller evt byt med 2 x 2 TB der virker i en ReadyNAS.... jeg kan hurtigt teste... PM eller mail bnp@mos-eisley.dk
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske du lige skulle oplyse hvor i landet de befinder sig
|
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
De er i Klarup v Aalborg - de kan ryge for 800 kr + porto nu, jeg har intet at bruge dem til
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Hvis du kommer forbi Hobrovej i Aalborg så napper jeg dem gerne for de 800
.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Redigeret, hopper over, har brug for 2x 4TB istedet.
Redigeret af Jakabov - 23-Maj-2016 kl. 13:53 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |