|
S: 2 x Chromecast Audio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 22:10 |
2 stk Chromecast Audio med alt tilbehør og kvittering sælges.
Købt på udgivelsesdagen. En er pakket op og testet, den anden er stadig i indpakning :) Sælger begge samlet for 400+fragt. Befinder sig i 7700 området. mvh
|
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tager gerne den ene til 200 + porto hvis du vil splitte pakken op.
|
|
![]() |
|
Recordman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Dem snupper jeg gerne. Bare skriv en PM.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvis de hopper fra, tager jeg dem gerne.
|
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Er hermed solgt til bekendt.
Mvh |
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
Må jeg spørge hvorfor du sælger - levede de ikke op til forventningerne.
Jeg overvejer selv at købe..... |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Jeg har selv købt 4 stk. Virker perfekt. Glæder mig til at opdateringen med multiroom kommer
|
|
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
Jeg har den første udgave, som jeg har testet med spotify og google musical. Den virker OK med er lidt træg når der skal skifte nummer mv.
Oplever du de nye kører mere smooht? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |