recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2* YouSee boks m. harddisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2* YouSee boks m. harddisk

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 08:52

Der er kun 2 størrelser HHD  på den box – 320 og 160 GB, så hvis de kun er 2-3 år  gl. så er de begge  320 GB. Du kan se i manualen hvor store de er.

PS - med mindre du ligesom mig har sat en 1000 GB i..... ;-))

Redigeret af Niller55 - 06-September-2014 kl. 08:54
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 09:29
Tak for det, de er også begge samme hardware rev. så det betyder 320 Gb hdd for begge. og nej jeg har ikke været igang med skruetrækkeren Smile
Til top
steen m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-September-2004
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Tanaburs Tanaburs skrev:

Hej
lyder fint Flarup, jeg er mest interesseret i  afhentning men den første der rammer 800/1400 plus evt.
fragt får den/dem.

Ellers får den lov at køre nogle dage..

Så er det jo mig der har købt den nyeste.
Steen.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 12:12
Det er i orden Steen.
pm sendt til jer begge
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 15:35
Jeg springer lige fra igen, da jeg blev opmærksom på at det kræver kort og Ci modul fra yousee.

Sorry...

Held og lykke med salget.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 15:45
Det er ok.
En boks til salg så
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

jeg blev opmærksom på at det kræver kort og Ci modul fra yousee. 
CI modul er da indbygget i Yousee's egne bokse?
Og kort er kun hvis du skal have ekstra kanaler, Vælg Selv pakke eller "Start forfra"

Mvh. JørgenT

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 19:19
Det er korret, kortet kan indsættes direkte uden nogen form for adapter. 
Kortet er ikke nødvendigt til eks. basis pakken fra yousee. 
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 10:07
hej undskyld jeg ikke fik vendt tilbage men fik et akut job der skulle klares, men kan se du har fået dem solgt så det er jo super :)
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 12:48
Jeg har én boks til salg i øjeblikket, den anden er væk så interesserede skal ikke holde sig tilbage. :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2014 kl. 12:22
Solgt, denne tråd er ikke aktiv.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu