|
S: 2*SSD - 24 GB SODIMM RAM - 3G modem til Lenovo |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
runemacca ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
600 leveret på Issøskolen i Stenstrup for #3 :)
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Hej Rune. Jeg venter stadig på at høre fra Waver ang. #3. Auktionen sluttede igår aftes, men skulle han ikke være interesseret giver jeg sig en melding. Mvh. Rasmus
|
|
![]() |
|
runemacca ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 132 |
Hej Rasmus
Helt i orden Nogen anelse om hvornår du ved mere? Og kan jeg nøjes med 550,- hvis han ikke reagerer så? ;) /Rune
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Jeg har netop hørt fra ham og vi har aftalt onsdag.
Skulle det mod forventning ikke blive til noget skal jeg nok kontakte dig. Og ja, så ville du naturligvis også få den til de 550,- DOG IKKE LEVERET :-) |
|
![]() |
|
:)
Ok, God dag så /Rune
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |