|
S: 2stk. iPad 2 sort 64GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2014 kl. 22:22 |
Jeg har 2 stk. iPad 2, i sort, liggende som ikke bliver brugt mere. De er begge på 64GB og med mulighed for sim-kort. De har altid været i cover, så det er minimalt hvad man kan finde af ridser på dem.
Der medfølger oplader og Logitech tastatur til dem begge, dog er det 2 forskelliger modeller. Se billederne for nærmere detaljer. Mindste prisen er 1200.- pr. stk. plus porto. iPad 2 sort 64GB med 3G Logitech Flip folio tastatur iPad 2 sort 64GB med 3G. Der er perodisk udfald på sim-kortet. Logitech Ultathin tastatur og sleeve. De befinder sig i Frederikshavn. Det er ikke lykkes mig at grave kvitteringen frem tiltrods for en ihærdig søgen. Salget løber indtil søndag kl. 20. Redigeret af Brinken - 09-December-2014 kl. 22:35 |
|
![]() |
|
Baron ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Brinken.
Hvor gamle er de, og hvilken IOS kører de med? Kunne godt være interesseret i den første (uden simkort udfald) iPad 2 sort 64GB med 3G Logitech Flip folio tastatur |
|
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
|
|
![]() |
|
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
De er købt julen 2011, så de er 3 år. De er degge opdaterer til IOS 8.1.1
Du er velkomme til at smide et bud.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
500 kr budt for den med udfald.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
1500 for begge
|
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Baron ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
Brinken ... Vil gerne have den ASAP da det er en gave til knægten, så ville være rart med en hurtig afklaring, da jeg også har kig på en anden (dog kun 32gb) .. Hvad siger du til 1000 inkl portoen, og så tager vi den over på?? 👍
|
|
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
|
|
![]() |
|
Over PM da... (Love autocorrect)
|
|
|
|
![]() |
|
Budene er noteret.
Baron: Jeg har lovet at holde salget kørende indtil søndag kl. 20. Håber du forstår, og indtil videre holder jeg fast i min mindste pris på 1200.- pr. stk.
|
|
![]() |
|
Der er budt 1500.- pr. stk. fra anden side.
|
|
![]() |
|
Det var en god pris, så slå til 👍
Jeg kigger andetsteds, så sig til hvis handlen ryger i vasken 😊 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |