|
S: 2x Cerwin Vega XLS-28 Gulvhøjttalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2015 kl. 15:51 |
Hey gutter. Jeg står foran kommende pladsmangel, da jeg skal flytte i lejlighed - og kommer desværre ikke til at have plads til mine lækre højttalere. Og der er jo ingen grund til, at de skal stå og samle støv :-) De har en vanvittig bas, og kræver ikke nogen dyr forstærker for at blive spillet op. De er købt i Hifiklubben 14.08.2013 - så der er stadig næsten 2 års garanti tilbage. De er står i PERFEKT stand. Ingen skrammer - altid stået på sin plads. Nypris: 2699,- pr højttaler = 5398,- for 2 stk. De befinder sig i Greve - kan enten leveres eller afhentes mod aftale. Byd løs - ingen skambud, tak. Har naturligvis kvittering på dem - og har kun været ejet af mig. De står klar til en omgang demonstration :-) HBO: 3500,-
|
|
![]() |
|
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opsedasse. Jeg er frisk på en hurtig handel.
|
|
![]() |
|
Op op op.
Er også til salg på HoL, DBA og HWT. |
|
![]() |
|
Opsedasse
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |