recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2x HD Homerun
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2x HD Homerun

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 2x HD Homerun
    Sendt: 02-Januar-2017 kl. 15:30
Hejsa

Jeg har skiftet TV teknologi så jeg har sådan 2 i overskud. 350,- stykket +porto.

MVH BS
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 17:45
Hvor henne i landet?

Mvh
Henrik Badsted
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 06:59
De bor i det sydlige Jylland.

Min ven, pakkeposten, tager dem dog med til alle steder i det Danske rige for en mindre erkendtlighed :-)

MVH BS
Til top
SuperTau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Fredericia
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperTau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 08:03
Hvilken model ?

Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 08:50
jeg bliver nød til at spørge.

kan jeg sætte den til mit Stofa kabel tv, så reelt have en "media-Server" hvor jeg kan tilføje den som tuner på alle netværks enheder?

og den kører fint HD, og som sagt med Stofa DVB-C?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 11:14
@RasmusDC: Dine enheder skal jo være "kloge nok" til at kunne kommunikere med HDHomerun enheden.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 17:26
Det er 2 styk Hdhr-eu

Altså 4 tunere i alt. (2X2)

Jeg har brugt dem til Windows Mediecenter med netop Stofa dvb-c fra deres fiberbox.

MVH BS
Til top
JBtv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBtv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2017 kl. 08:39
Det lyder som den gamle model med 2 antenne indgange pr HdHomerun - er det korrekt?

Den nyere model hedder HDHR3-EU og har kun en enkelt antenne indgang, som deles af de 2 tunere. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2017 kl. 08:41
Det er korrekt :-)

MVH BS
Til top
SuperTau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Fredericia
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperTau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2017 kl. 11:19
Hvor langt skal jeg køre fra Taulov (mellem Kolding og Fredericia) hvis jeg skal hente en ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2017 kl. 11:44
PB sendt SuperTau

MVH BS

Redigeret af Bschmidt - 05-Januar-2017 kl. 11:45
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu