|
S: 2x HD Homerun |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2017 kl. 15:30 |
Hejsa
Jeg har skiftet TV teknologi så jeg har sådan 2 i overskud. 350,- stykket +porto. MVH BS |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor henne i landet?
Mvh Henrik Badsted
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
De bor i det sydlige Jylland.
Min ven, pakkeposten, tager dem dog med til alle steder i det Danske rige for en mindre erkendtlighed :-) MVH BS |
|
![]() |
|
SuperTau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 30 |
Hvilken model ?
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
jeg bliver nød til at spørge.
kan jeg sætte den til mit Stofa kabel tv, så reelt have en "media-Server" hvor jeg kan tilføje den som tuner på alle netværks enheder? og den kører fint HD, og som sagt med Stofa DVB-C? |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
@RasmusDC: Dine enheder skal jo være "kloge nok" til at kunne kommunikere med HDHomerun enheden.
|
|
![]() |
|
Det er 2 styk Hdhr-eu
Altså 4 tunere i alt. (2X2) Jeg har brugt dem til Windows Mediecenter med netop Stofa dvb-c fra deres fiberbox. MVH BS |
|
![]() |
|
JBtv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
Det lyder som den gamle model med 2 antenne indgange pr HdHomerun - er det korrekt?
Den nyere model hedder HDHR3-EU og har kun en enkelt antenne indgang, som deles af de 2 tunere.
|
|
![]() |
|
Det er korrekt :-)
MVH BS |
|
![]() |
|
SuperTau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 30 |
Hvor langt skal jeg køre fra Taulov (mellem Kolding og Fredericia) hvis jeg skal hente en ?
|
|
![]() |
|
PB sendt SuperTau
MVH BS Redigeret af Bschmidt - 05-Januar-2017 kl. 11:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |