|
S: 2x Jamo-Gulvhøjttalere + Sony Forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 11:02 |
I forbindelse med oprydningen hjemme hos de gamle, sælger jeg et ældre anlæg. Jeg er ikke 100% på modellen på højttalerne, men er ret sikker på, at det er nedenstående: 2x JAMO BX 150 Gulvhøjttalere 1x Sony TA-F170 Forstærker Køb anlægget samlet og få højttalerkabler fra Hifiklubben med i købet. Sættet spiller rigtig fint og kan sagtens spille en fest op. Kvittering/emballage haves ikke, da der ikke længere er reklamationsret på varerne. Billederne er vejledende og fra Google. Rigtige billeder kan tages, næste gang jeg er i Greve, hvis nødvendigt. Afhentes hos mine forældre i 2670 Greve efter aftale. Kom frisk! |
|
![]() |
|
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan i en hurtig handel gå med til 600,- !
Kom frisk |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |