recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 3D BluRay Samsung HT-D6500/XE (uden højttalere)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 3D BluRay Samsung HT-D6500/XE (uden højttalere)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
crax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 3D BluRay Samsung HT-D6500/XE (uden højttalere)
    Sendt: 26-Oktober-2020 kl. 19:31
ER SOLGT (kan ikke ændre på emnet?)

Jeg har (se subjekt) stående uden højttalere.
Er der nogen det kan bruge den, evt som “reservedele”? Sidst den var sat til virkede den fint, men den har været gemt væk i en kasse de sidste 6-8 år. 

Standen er god. 

Den står på Amager i Tårnby. 


Redigeret af crax - 16-November-2020 kl. 10:05
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2020 kl. 19:35
Desvære noget for langt væk for mig, kunne ellers godt have brugt den
Til top
crax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2020 kl. 19:57
hvis du betaler forsendelse og beskedent beløb for besværet, så kan den sendes med gls?
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2020 kl. 22:14
Det kan vi godt finde ud af
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 08:00
Tror godt jeg kan finde et værelse den kan bruges i. Så sig til hvis ikke i får lavet en aftale. Jeg kan komme forbi efter den. 
Mvh. l'Blundt
Til top
crax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 09:34
I kan jo give et bud LOL

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 09:37
Ikke for at virke sur eller negativ, men jeg gider ikke ud i en bud krig, som vi siger her i Jylland, det er din gris, du sætter en pris
Til top
crax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 10:09
300 plus evt forsendelse. 
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 08:39
Det kan vi godt blive enig om, vi tager bare det sidste over pm
Til top
crax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Det kan vi godt blive enig om, vi tager bare det sidste over pm

Det er for længe siden jeg har brugt dette forum, jeg kan ikke finde hvordan jeg sender dig en PM. 
Men prøv om du kan - alternativt send mig en mail på denne adresse, den er aktiv i de kommende 3 døgn. Så svarer jeg tilbage fra min rigtige adresse.

1g4qrg5@shitmail.org


Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 09:21
Du kunne nu godt lige have infomeret om at remoten heller ikke fulgte med
Til top
crax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 10:15
Det er altså også lang tid siden jeg har haft anlægget i brug, så havde ikke lige tænkt der også var en fjernbetjening med. 
Heldigvis lykkedes det mig at finde den, så skulle jeg ikke bare få den afsted i en kuvert til dig? Det bliver altså med almindelig post, hvis det er OK med dig?
Og så beklager jeg, at jeg ikke fik den med i første omgang...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu