recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 3d full medieafspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 3d full medieafspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 3d full medieafspiller
    Sendt: 19-Juli-2012 kl. 10:02
hejsa har købt denne geniale 3d full medieafspiller i tyskland til mine forældre, men de er åbenbart gået kold på 3d bølgen og da jeg ikke selv har et 3d tv, må jeg nok indse at den skal videre i systemet, de har givet omkring 1.100 for den ... så eftersom den er brugt i 2 timer og den æder alt så er prisen stadig 1.100 kroner...
 
det er en himedia 910 læs anmeldelser af den herinde og andre steder på nettet, den afspiller via usb 2 og usb 3.0 og via nas og netværk...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 10:18
Er det A eller B vrsionen ?
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 10:19
A versionen... tror kun at forskellen at der er plads til intern harddisk i b versionen. Uden at være skråsikker
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu