|
S: 3m scart kabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2020 kl. 11:40 |
Hej med jeg.
Efter lidt oprydning fandt jeg nedenstående i gemmerne. De skal ikke koste alverden:-) 1 stk Scart kabel, 3m Taralabs, prism STS, fully screened. Redigeret af Stefan V - 25-April-2020 kl. 17:13 |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor er vi henne i landet hvis det er billigt nok kunne et af de coax nok godt være mig
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
Hejsa.
Kablerne er i Skive. Har solgt QED kablet, men Audioquest kablet er der stadig. Hvad vil du give for det? Mvh Stefan
Redigeret af Stefan V - 20-April-2020 kl. 13:49 |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
Begge coxial kabler er solgt.
Scart kablet er stadig til salg. |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |