recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 3stk Raumfeld Connector
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 3stk Raumfeld Connector

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 3stk Raumfeld Connector
    Sendt: 18-August-2015 kl. 16:26
Hej,

Jeg har 3 stk Raumfeld connector købt i slutningen af Juli. De 2 har været i brug, mens den tredje aldrig har været åbnet.

De klarer ikke helt det behov jeg havde og skal derfor enten videre eller retur (der er 8 ugers prøvetid fra Raumfeld).

Hvis der er nogen der er interesseret i at spare lidt i forhold til ny-prisen ryger de af sted for HBO 1200 (PP eller afhentet i Langå eller Aarhus).

Det er disse det drejer sig om:

Hvis de alle bliver afsat kan der følger en Tidal Voucher med.

Mvh
Jacob

Redigeret af jacobask - 18-August-2015 kl. 16:27
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2015 kl. 16:49
Hvad er det de ikke kan i forhold til dit behov? Kunne godt være interesseret.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2015 kl. 17:30
Rigtigt mange ting gør de rigtigt godt, men de kan ikke streame spotify til flere enheder samtidigt. Jeg har tidligere kørt med logitech squeezebox hvor den samme stream kunne sendes til alle enheder i stueetagen synkront, det kan Raumfeld ikke pt. og det er en showstopper for mig.

Jeg har faktisk ikke prøvet om man kan streame forskelligt indhold (fra forskellige spotify konti) samtidigt, men det vil jeg tro at de kan. Begrænsningen ligger i at man fra sonos-app'en kun kan vælge en enhed af gangen.

Redigeret af jacobask - 18-August-2015 kl. 17:31
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2015 kl. 18:42
Trist at man ikke kan streame Spotity til flere enheder, men Tidal fungerer fint, og fungerer også fint med forskellige streams på tværs af enheder.
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2015 kl. 19:10
Mangler en streaming løsning fra min laptop, men det her er vist ikke helt løsningen.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2015 kl. 07:14
Op, hvis ikke der er nogle interesserede ryger de retur efter weekenden.
Til top
ReneS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2014
Sted: Børkop
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2015 kl. 17:35
Hej
Har du dem stadig til salg, eller er de sendt retur?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2015 kl. 17:43
De er røget retur, desværre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu