|
S: 3stk Raumfeld Connector |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2015 kl. 16:26 |
Hej,
Jeg har 3 stk Raumfeld connector købt i slutningen af Juli. De 2 har været i brug, mens den tredje aldrig har været åbnet. De klarer ikke helt det behov jeg havde og skal derfor enten videre eller retur (der er 8 ugers prøvetid fra Raumfeld). Hvis der er nogen der er interesseret i at spare lidt i forhold til ny-prisen ryger de af sted for HBO 1200 (PP eller afhentet i Langå eller Aarhus). Det er disse det drejer sig om: Hvis de alle bliver afsat kan der følger en Tidal Voucher med. Mvh Jacob
Redigeret af jacobask - 18-August-2015 kl. 16:27 |
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er det de ikke kan i forhold til dit behov? Kunne godt være interesseret.
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Rigtigt mange ting gør de rigtigt godt, men de kan ikke streame spotify til flere enheder samtidigt. Jeg har tidligere kørt med logitech squeezebox hvor den samme stream kunne sendes til alle enheder i stueetagen synkront, det kan Raumfeld ikke pt. og det er en showstopper for mig.
Jeg har faktisk ikke prøvet om man kan streame forskelligt indhold (fra forskellige spotify konti) samtidigt, men det vil jeg tro at de kan. Begrænsningen ligger i at man fra sonos-app'en kun kan vælge en enhed af gangen.
Redigeret af jacobask - 18-August-2015 kl. 17:31 |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Trist at man ikke kan streame Spotity til flere enheder, men Tidal fungerer fint, og fungerer også fint med forskellige streams på tværs af enheder.
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Mangler en streaming løsning fra min laptop, men det her er vist ikke helt løsningen.
|
|
![]() |
|
Op, hvis ikke der er nogle interesserede ryger de retur efter weekenden.
|
|
![]() |
|
ReneS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2014 Sted: Børkop Status: Offline Point: 113 |
Hej
Har du dem stadig til salg, eller er de sendt retur?
|
|
![]() |
|
De er røget retur, desværre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |