|
S: 3x Unnu stoflåger (SORT) (Solgt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juli-2013 kl. 12:13 |
Jeg sælger mine ubrugte stoflåger fra UNNU, som er købt og kan desværre ikke returneres.
De er fejlkøbt da jeg har fundet et andet skab. De kommer med kvittering og er fra HKF. To af dem er pakket og forsejlet, men den tredje er åbent, men i god stand. Derfor sælger jeg dem for 1500,- for alle 3! Skriv hvis det har interesse....
Redigeret af aznhandles - 21-Juli-2013 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor du fra i landet?
må man spørger hvad du har købt i stedet? |
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Fra Amager af... KBH S.
|
|
![]() |
|
Slet ingen der er interesseret?
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
Jo hvis jeg kunne finde en, der vil sælge selve møblet 231
|
|
![]() |
|
Der er faktisk én der gør på dba.dk i SORT korpus.
men jeg får den nok ikke solgt medmindre der nogen der giver en lyd.
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
1000kr så afhenter jeg i morgen
|
|
![]() |
|
Det er en aftale så... Jeg sender dig en privat besked..
|
|
![]() |
|
Jeg har problemer med at sende beskeden tilbage til dig.
Hvad er din email? |
|
![]() |
|
Prøv igen
Min postkasse var fuld |
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
Takker for info. Men det er lige lovlig langt væk, når jeg selv bor i Esbjerg, men takker for tippet. |
|
![]() |
|
SOLGT!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |