|
S: 4 Biografstole (Reserveret) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-September-2014 kl. 10:19 |
4 biografstole sælges - de bedste i en samling af 8 til eget brug. En femte kan medfølge uden beregning som reservedel (mangler stof) Fin stand og med tilhørende armlæn Sælges samlet for 1200 - fast pris Afhentes i 6740 Bramming Redigeret af Berdel - 10-September-2014 kl. 10:00 |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
skrues de bare fast i gulvet eller hvordan, jeg har spån gulv under mit gulvtæppe, og har ikke plads til at bygge et podie nemlig
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
og hvad er bredden på dem når de står samlet 4 stk på en række?
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Jep, jeg har også spåndplade under og har skruet dem fast.
Hele rækken fra yderside armlæn til modsatte yderside armlæn er ca 2.3 meter
Redigeret af Berdel - 08-September-2014 kl. 11:19 |
|
![]() |
|
ok, jeg skal lige have målt hvordan det vil passe ind hos mig, også vender jeg tilbage.
hvordan er standen på de 4 stole?
|
|
![]() |
|
Bare i orden.
Standen er rigtig god - de er selvfølgelig brugt, men de bærer ikke præg af slitage. Dem der gjorde har jeg sorteret fra
|
|
![]() |
|
ok, er det muligt at hente dem omkring d. 20?
|
|
![]() |
|
De står og fylder så jeg vil egentlig helst sælge dem efter først til mølle princippet
Men overfører du halvdelen i depositum, så skal jeg nok holde dem til D 20 |
|
![]() |
|
Reserveret
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |